Ik heb getest en .......

Allereerst heel veel succes morgen.
Mijn test gaf een heeeeeeeel licht streepje, en ik wist ook niet wat ik ervan moest denken, nadien las ik dat die test vaker na 10minuten een licht steepje gaf....

In het ziekenhuis hebben ze in het lab mijn Hcg hormoon gemeten en wat denk je?

Harstikke Positief, heel duidelijk zei ze en ik  ben overduidelijk zwanger.

Bij mijn vorige zwangerschap teste ik, toen ik bijna 2 weken overtijd was, toen was ie vet positief, ze denken in het ziekenhuis dat mijn lichaam niet makkelijk het hcg hormoon afgeeft.

Dus wie weet meid!!!! ik duim voor jullie.

Liefs Randy
mama van ninthe* en 5 weken en 3 dagen zwanger

kim ik wil je heel erg veel succes wensen voor morgen zal voor je duimen.

gr.

kim veel sterkte en geluk morgen.
ik hoop dat je net als randy een positieve test zult hebben.
laat het even weten.
we vertrouwen op goed nieuws.
gr liselotte

heey meiden!!

bedankt voor jullie reacties hoor, echt zow lief van jullie.
Ik hoop natuurlijk ook dat er toch nog goed nieuws is maarjah ik houd er maar geen rekening mee he! en dat we gaan beginnen met Clomid en door zijn naar de volgende ronde.

Maarjah stiekum hoop ik toch wel dat het raak is, maar ik heb wel bloedverlies en als het een innestelling is hoelang duurt het dan dat bloedverlies.. ik ben blij dat ik morgen naar het ziekenhuis mag en meer weet!

ik laat het jullie allemaal weten morgen.. Duimen jullie voor me???

lief kim

ojah meiden dat bloedverlies is in de loop van de dag gekomen!! dat had ik nog niet gezegd tegen jullie sorry, maarjah ik was ook een beetje teleurgesteld en had er niet meer aan gedacht om het jullie te laten weten maar hoop dus dat dit innestelling is....

kim

Ik ben nu zelf een jaartje bezig en mijn zus was drie jaar bezig voor de eerste.. Toen zij na haar huwelijksreis eindelijk een afspraak met de gynnie had dacht ze ook zwanger te zijn maar de test was negatief.. Twee weken later bij de gynnie hebben ze toch voor de zekerheid nog een test gedaan en het resultaat ze is de trotse moeder van een dochter die volgende maand vier wordt.. Met andere woorden hou hoop.. Geef niet te snel op en concentreer je op het positieve!!!

Terug
Bovenaan