ik heb getest......

En helaas.......
de digitale clear blue geeft aan: NIET ZWANGER.....

Wat nu????
Nog helemaal geen teken van RD te zien...Niet zwanger.... Wat dan wel.....???????????
Ik weet het ff niet....
Afgelopen woensdag was het 2 wkn geleden dat ik de pregnyl heb gezet... Dus mijn eisprong is ruim 2 wkn geleden geweest...

Ik wacht ff af... Als de duiveltjes zich maandag nog niet hebben gemeld, dan maar een nieuwe test en anders het ziekenhuis maar ff bellen.

Liefs,
een beetje een verwarde Peetje

Hoi Peet,

Getver, schiet je dus niks mee op.
Ik heb wel ooit gelezen dat de digitale CB minder gevoelig zou zijn?
Hoop dat je maandag alsnog een positieve test in handen hebt en anders idd het ziekenhuis even bellen om te vragen hoe nu verder.

Heel veel succes en ik blijf voor je duimen dit weekend!
Liefs, Cath

Lieve Peet

Wat een teleurstelling. Ik zei vanmorgen tegen mijn man 'ff kijken hoe het met mama Peet gaat" En toen lazen we dit. Ik duim nog steeds voor je dat je maandag positief test.

Liefs

Lydia

Lieve mama peet,

Wil nog helemaal niks zeggen hoor.
Heb echt al heel vaak gelezen dat sommige mensen pas 4 weken na eisprong een positieve test in handen hadden. Ga niet elke dag testen en houd gewoon hoop.
Ik duim!!!!!
Groetjes

oh meissie, wat een ellende he allemaal,
maar houd moed want dat wil nog niks zeggen he!!!!
bij de gyn zeggen zeggen ze dat je na ongeveer 5 dagen na je NOD kan gaan testen want dan heb je meer kans dat ze het zien??
dus meissie ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je maandag alsnog een pos test in handen hebt!!!
ik duim voor je,
dikke kus van wendy

Oh wat spannend!!!

Ik hoop zo voor je dat ie maandag wel positief is en dat die stomme RD wegblijven.
Nog even geduld...... we duimen hevig door!

Liefs niekje

Lieve mama peet.

Wat een vrezelijke spannende periode. Zo zenuwslopend.
Ik hoop voor je dat je gewoon veels te vroeg getest hebt !!!!!
Heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes maandag. Mijn duimen draaien hoor.

Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan