ik heb getest......

He meid,

Hoe gaat ie ??? Trek je het nog een beetje ? Wat een ellende zeg, je wilt gewoon een positieve test zien ! Maar net als wat de meiden hier zeggen, het kan nog best. Je hoort zo vaak dat de test te vroeg een negatief resultaat geeft. Ik hoop meid dat het maandag helemaal goed komt.
Hier ook nog geen RD maar heb wel heel erg het gevoel dat het er aankomt. Dus ik ben bang dat het bij mij niet tot testen gaat komen. Maar goed we wachten nog maar even af en ik zal druk blijven duimen hoor voor ons samen.
Hou je taai en we horen van je.

Groetjes Cindy

hoi meissies,

Nog steeds geen RD hier!
Ik word helemaal knetter hoor.
Om de 10 minuten naar het toilet om te zien of er iets komt.
Heb al de hele dag last van mijn rug en wat buikpijn. Dat had ik gisteren ook en dacht dus gisteren ook echt dat het door zou zetten. Maar er komt maar niks....

Ik weet het echt niet... Morgen of dinsdag er maar weer een test tegen aan knallen en anders het ziekenhuis bellen. Misschien dat zij me advies kunnen geven....

Hoe maak je iemand knetter, knetter gek?????

Cindy hoe gaat het met jou? al nieuws?
En alle anderen... hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat er eindelijk eens iets positiefs komt op het forum.
Er komen alleen maar meiden bij...... De oude garde moet onderhand maar eens verhuizen naar het zwangeren forum, vinden jullie niet? Het wordt hier anders beetje druk..... (probeer het maar positief te blijven zien...hahaha en er lolletjes mee te maken...)

Liefs en tot snel
onzeker Peetje

hey meissie!! wat spannend!
'je hebt gewoon te vroeg getest dat kan niet anders!!!
want anders had je toch al lang ong moeten zijn??
ben zo benieuwd ik hoop morgen een pos bericht van je te kunnen lezen!!!
en inderdaad het wordt echt tijd dat er pos berichten hier komen, in plaats van alle ellende!!
ik hoop dat ik er ook nog ooit een keer een mooi berichtje neer kan zetten,maar ja dat zien we allemaal nog wel,
nou meid veel succes morgen ,
en op school natuurlijk want morgen begint het weer!! voor mijn dochtertje ook , spannend weer he, na 6 weken vakantie,
ze heeft nu alweer buikpijn!! zielig he,
maar ja vanmiddag even nog wat afleiding en dan weer op tijd naar bed, en dan gaan we weer starten morgen!!!
meissie ik hoop snel weer iets van je te horen,
dikke kus van wendy

nog steeds geen RD........
Heb niet durven testen vanmorgen....
Wacht minimaal tot morgen of misschien wel langer....
Anderszins.... als ie weer neg. zou zijn kan ik het z'huis bellen....

tot snel...
ik ga snel aan de slag, want over een kwartiertje komen mijn kindjes weer naar school!
Heb er zin in!!! Heb ze vreselijk gemist zo die 6 weken.

Liefs,
mama Peet

He Peetje,

Wat een geduld heb jij zeg, ik had er allang weer een test tegenaan gegooid denk ik hoor.... Gelukkig heb je nu wat afleiding van de kids, dat scheelt. Ik begin vandaag ook weer, maar heb een late dienst.
Ik heb hardstikke buikpijn, mijn ei is als het goed is vrijdag of zaterdag gesprongen, maar daar heb ik niks van gevoeld, dus of ie nu alsnog springt??? (geen extra cervixslijm) of dat er iets anders is???

nou laat ons niet te lang in spanning hoor

xx Mickey

He meid,

Jeetje meid wat een engelengeduld. Ik duim nog steeds voor je hoor.
Ik heb gisteravond een test gedaan, en helaas ook negatief. Maar ja ook nog geen RD.
Al heb ik wel sterk het gevoel dat die vandaag gaan komen. Dus ik ga er echt vanuit dat het niet gelukt is. Mar goed we zien wel waneer ze weer gaan komen.
Meid heel veel suc6 nog ik hoop dat het tij voor jou nog zal keren.

Groetjes Cindy

sjonge jonge wat een spannende tijd zeg!!
Ik hoop echt voor je dat al die spanning wat waard is. Het is zo'n dooddoener als je zo in spanning zit en dan toch weer ongesteld wordt.
Ik zal voor je duimen. Gelukkig heb je wat afleiding nu je weer aan het werk kan,

liefs,
Patricia

Terug
Bovenaan