ik heb heel veel geluk!!!!

Jemig meid wat een geluk heb jij. Geniet er lekker van en ik duim zeker voor je. ( spring spring, probeer wat glitters te vangen)

Liefs Linda

jeetje zeg... hoezo vruchtbaar  Gefeliciteerd en genier ervan. Ik heb ook een paar glitters gevangen hoor!!!

groetjes Maui

jaaa erg he...nu al weer meteen zwanger terwijl er hier zo veel meiden zijn die veel langer bezig zijn....ik had het ook echt nooit gedacht hoor!!! mischien omdat ik er juist zo relaxed onder was??of een super ei?? geen idee maar ik strooi me helemaal suf voor jullie en als ik dan echt zo vruchtbaar ben, mischien zit er dan ook wel extra in jullie glitters!!!! bedankt vcoor jullie lieve reacties hoor en ik blijf voorlopig hiert toch wel hangen!!!

en emmie...mijn temp. was/is 36.9....jij hele fijne vakantie hoor!!!! duim dat het bij je ongi zondag wegblijft!!!tot gauw lieverd!!!

**************** ************************* ******************** ************************************
***************************** ****************************************** **************************

strooiiiiiiiiiiiiiiiiiii

liefs allemaal van mij!!!!

hoi sweety wat een geweldig nieuws ben helemaal blij voor je sorry jullie
geniet ervan en ik blijf voor jullie meeduimen dat het allemaal goed gaat
een fantastische zwangerschap toegewenst en nu maar genieten he
liefs tamaar

heyyyyyyyyyyyy sweetyyyyyyyyy wat lees ik nou ben je weer ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! meid wat super voor je dat gun ik je zo he vooral na die rot periode. ga maar lekker samen met je mannetje genieten van deze zwangerschap en ik hoop dat ik ook nog wat glitters mag vangen!!!!!!!!!!!!!! meid super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! en hou ons op de hoogte!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxx miranda

heeee lieverd.
ben hier niet meer zo vaak, maar vond toch dat ik hier even een duidelijke
GEFELICITEERD neer moest zetten hoor
wat fijn voor je dat het weer raak is,
en het gaat vast allemaal goed, daar ben ik van overtuigd.
geniet er lekker van meid je hebt het verdient!!!
dikke knuffel

Ik heb even getwijfeld of ik omderstaande zou schrijven, maar ik geloof dat ik het toch maar moet doen:
Hoe weet je dat je weer zwanger bent? Heb je het zelf getest met een urinetest? Ik meen me namelijk te herinneren dat na een miskraam er nog lang HCG in je urine kan blijven en dan blijft de test dus positief. Ik hoop atuurlijk heel erg voor je dat dit niet het geval is, maar het moet met toch even van het hart.
Sorry sorry sorry als ik je nu giga in de stress heb geholpen met mijn berichtje..

groeten Elke

lieve asja,

geen probleem hoor!! ik zal het je uitleggen
ik heb vorige maand MK gehad bij 5 weken, vroege mk noemen ze dit. vervolgend heb ik nadat ik klaar was met bloeden een test gedaan en hardstikke negatief, terwijl ik eerst een positieve test gedaan. heb het ook met dezelfde testen gedaan van hetzelfde merk.
op dag 18 heb ik mijn ei gehad, nu zit ik op dag 31. officieel heb ik morgen mijn NOD dus ik ben wel weer erg vroeg, maar voelde het al wel weer net als de vorige keer alleen had ik er nu totaal niet op gerekend omdat ik veel minder klachten heb dan bij de vorige. ook ben ik nog niet zo moe als bij de vorige. heb alleen zere tepels en ongi gevoel maar dat kon ook komen omdat ik gewoon ongi zou gaan worden. na een MK weet je het alleemaal niet helemaal zeker wanneer je volgende ongi is. dus gister test gedaan van de apotheek, meteen hadrstikke duidelijke streep. dus geen twijfel, maar ik ben nog niet in juichstemming omdat ik weet dat mijn NOD dag nog moet komen en het mis kan zijn. heb het verder niemand verteld alleen mijn vent en mijn ouders. wacht voorlopig af. en idd blijft het HCG hormoon lang in je lichaam maar geen 4 weken. max. 1,5 na je MK omdat je daarna als je lichaam het goed heeft verwerkt je eisprong hebt en dus een ander hormoon vrij komt nl LG hormoon.

bedankt voor je attente berichtje en je hebt me echt niet in de stress gebracht hoor!! ik ben een nuchtere meid en ik weet uit eigen ervaring hoe mis het nog kan gaan. ik juich pas na 12 weken...

liefs sweety

Terug
Bovenaan