lieve asja,
geen probleem hoor!! ik zal het je uitleggen
ik heb vorige maand MK gehad bij 5 weken, vroege mk noemen ze dit. vervolgend heb ik nadat ik klaar was met bloeden een test gedaan en hardstikke negatief, terwijl ik eerst een positieve test gedaan. heb het ook met dezelfde testen gedaan van hetzelfde merk.
op dag 18 heb ik mijn ei gehad, nu zit ik op dag 31. officieel heb ik morgen mijn NOD dus ik ben wel weer erg vroeg, maar voelde het al wel weer net als de vorige keer alleen had ik er nu totaal niet op gerekend omdat ik veel minder klachten heb dan bij de vorige. ook ben ik nog niet zo moe als bij de vorige. heb alleen zere tepels en ongi gevoel maar dat kon ook komen omdat ik gewoon ongi zou gaan worden. na een MK weet je het alleemaal niet helemaal zeker wanneer je volgende ongi is. dus gister test gedaan van de apotheek, meteen hadrstikke duidelijke streep. dus geen twijfel, maar ik ben nog niet in juichstemming omdat ik weet dat mijn NOD dag nog moet komen en het mis kan zijn. heb het verder niemand verteld alleen mijn vent en mijn ouders. wacht voorlopig af. en idd blijft het HCG hormoon lang in je lichaam maar geen 4 weken. max. 1,5 na je MK omdat je daarna als je lichaam het goed heeft verwerkt je eisprong hebt en dus een ander hormoon vrij komt nl LG hormoon.
bedankt voor je attente berichtje en je hebt me echt niet in de stress gebracht hoor!! ik ben een nuchtere meid en ik weet uit eigen ervaring hoe mis het nog kan gaan. ik juich pas na 12 weken...
liefs sweety