Ik heb hem!!!!!!!!!!!!!

Super buggy, al zeg ik het zelf
Ik ben er ook vandaag voor het eerst mee de stad in geweest. Kay Vind het zo leuk dat hij alleen maar loopt te lachen van de pret. Hij sliep er ook heerlijk in! En mama? Mama kon heerlijk makkelijk door de winkelgangetjes lopen hihi..Plek zat!

Nou Esther,.. Je zou er zeker geen miskoop aan doen!
En Cissy,.. Kunnen we binnenkort als de olijke tweeling op stap whahaha!

Esmé mv Kay

Toulouse, ik was er gelukkig al om 8 uur, toen was het nog vrij rustig en ja ik heb idd alleen maar de buggy gehaald, want ik kon écht niks verzinnen dat ik nog niet had .
Ik was idd in de MegaStores. Op Scheveningen zit er geen Prenantal.

Groetjes van Cissy

PS Esmé, als Maesther hem nou ook koopt, gaan we met zijn drieen op stap!!!

Hier je plaatje!!
Ik laat Esther nog even anoniem. Weet niet of ze zo wel op internet wil. Maar had geen betere haha,..

Wij hebben vorig jaar tijdens de aktie groot ingeslagen bij de prenatal, box, wipstoel, veel kleine dingen etc.

Voor Toulouse en Demi36: Ik ben toen gewooon naar Leidsenhage geweest. Van te voren precies uitgezocht wat ik hebben wilden in de prenatal gids en zij kunnen alles bestellen!

Ik verwachte toen al dat de megastores, megadruk zou zijn. Er zit trouwens een nieuwe prenatal warenhuis op het meubelplein in Leiderdorp. Schijnt echt mega grooot te zijn, ik ga er zeker een keer kijken.

Annemieke

Terug
Bovenaan