Ik heb het bekend gemaakt :-)

Yeahh,..

Ik kon niet meer wachten!!!
Ook heb ik al best een buikje duss,...
Ben nu 11 weken en 4 dagen, best ok toch??

Wie heeft ook al het geheim verteld??

xx Natas

Ik.... aan bijna iedereen! Ik sta te popelen om het op hyves te zetten... haha!

Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend? Jij was 29 juni toch? Ik ben namelijk vandaag precies 11 weken, volgens de laatste echo, maar wel 28 juni uitgerekend???

Ik heb het net op hyves gezet!!! ;-)

Ik ben 29 juni uitgerekend volgens de echo maar ik reken zelf vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie omdat ik 100% daar zeker van ben! En m'n vk zei dat als je dat zeker weet je mag rekenen vanaf die dag!
Dus ik ben elke Vrijdag weer een weekje verder ;-)

Bij de echo meten ze je kindje en elke mm is 5 dagen zoiets,.. als je kindje dan een beetje in een kronkel ligt kunnen ze het toch niet precies meten!
Dus vandaar,...

Mij komt het wel goed uit :))

O, ok... ja, zou mij dan ook goed uitkomen, want dan zou ik al 11 wk en 5 dgn zijn. Heb een cyclus van 31 dagen... komt mij dan ook erg goed uit! haha.

Wel heel raar. Volgens de echo ben ik nu 11 wk en 28 juni uitgerekend. Volgens mijn cyclus ben ik 11 wk + 5 dgn en 27 juni uitgerekend..... wat klopt hier niet!

Ja, leuk!!! Wij hebben het afgelopen weekend met sinterklaas aan iedereen verteld. En gisteren en vandaag en het gaat maar door. Is zo leuk! Eindelijk kunnen we er vrij over praten en dragen we geen groot geheim meer met ons mee.

Vanmiddag om 15.30 gaan we voor de nekplooimeting dus spannend en leuk tegelijk, want krijgen we weer nieuwe fotootjes :)) Geniet van alle reacties!!! liefs chris

Jaaaa!
Maarre, wat is dat toch??
Veel mensen hoor ik zeggen dat ze het al wisten :-(
Zo dik ben ik nou ook weer niet,...
Hihi, ik vind het wel grappig hoor!

Terug
Bovenaan