Ik heb het bekend gemaakt :-)

haha!
Ik heb het gisteren en vandaag aan mijn collega's en manager verteld, alleen maar leuke en lieve reacties gelukkig!
Nu mn oma nog; aanstaande vrijdag met sinterklaas (ja we zijn wat laat, nog geen kleine kinderen ;-))
Ben benieuwd naar je uitslag Chris, ik ben vrijdag aan de beurt.

Het vertellen is leuk! Bij ons weet iedereen het al weken (tja, na een IVF is er weinig nog geheim), maar dat neemt niet weg dat het toch nog leuk is om te vertellen.

Over de uitgerekende datum bestaat bij ons ook geen enkele twijfel :) vanwege de IVF, ik ben 8 juni uitgerekend, dus vandaag alweer 14 weken en 1 dag. Op de laatste echo (bij 12 weken 1 dag) liep het kindje ook 3 dagen voor, maar de keer ervoor was het weer een dagje korter. Blijkbaar groeien de kindjes in spurtjes en dat maakt dat het soms varieert.

Morgenavond ga ik het vertellen aan een vriendin die ik de afgelopen maanden niet gezien heb. Dat is dan wel weer erg leuk. Voor haar zal het echt een verrassing zijn, aangezien ze niet wist van de IVF.

Groetjes, Esk

Wij hebben het afgelopen donderdag aan de ouders verteld en in het weekend aan iedereen die we het persoonlijk wilden vertellen. Wij wonen in een klein dorp dus op maandag was iedereen al op de hoogte in het dorp en waren er geen geheimen meer. We krijgen hele leuke en spontane reacties, en verbaasde gezichten als je verteld dat het er twee zijn.
Krijgen jullie ook zoveel opmerkingen over het feit dat dan ook het wk voetbal begint. Wij krijgen onze kleintjes begin juni.

Groet tamara

Ik heb het al lang verteld volgens mij al met 7 weken. Ben nu bijna 15 weken.
Was ook wel flink ziek dus om het dan stil te houden is ook wel weer moeilijker.
Leuk he al die reacties?!

Groetjes Dana

Ook ik kon mijn mond niet dichthouden.. Meteen nadat ik wist dat ik zwanger was ben ik de fiets opgesprongen richting mijn lieve oma.. Kon het gewoon niet voor mij houden haha. (heb een speciale band met haar) Met bijna 9 weken zwangerschap heb ik het mijn vader, zijn vriendin en schoonouders verteld. Met ongeveer 11 weken aan vrienden en vriendinnen en rond de 12 weken aan alle andere mensen.

hihi wij hebben het gelijk verteld niemand was echt verrast omdat ze al wisten dat we graag een vierde wilden masar het blijft leuk om het opa`s en oma`s te vertellen mijn oders stonden te huilen als of ze voor het eerst opa en oma werden echt geweldig

@Stykelbargje; vooral mijn vriend is er blij mee dat het met het WK voetbal is, hij ziet zichzelf al lekker vrij zijn rond die tijd haha... heb hem maar wel even verteld dattie wel veronderstelt wordt om te helpen ;-)

hoi natas,
eindelijk geen geheimen meer,
wat zei je oma???
bij mij was niet te ontkennen ondanks dat ik zo beroerd was al me clienten dood ongerust waren.echt lief he.
ze hebben blijkbaar geleerd als marjan komt werken ga ik maar even vallen.ik ging weer voor het eerst de zorg in lag er 1 in een gekke houding in de badkamer op de grond.maar goed dat ze het allemaal weten.
ook vandaag op een verjaardag,je bent dikker geworden,oh je bent zwanger.
ben blij toe geen geheim.
blijkt nu dat er 3 in de straat zwanger zijn 1 daarvan zelfde dag uitgerekend.lachen toch.
drukke boel wordt het hier in de straat.
gr marjan

Terug
Bovenaan