ik heb het ff helemaal gehad met zwanger worden @#$)(*%)!

Hey dames kop op hoor! Ik ben ook ong geworden vandaag. Ben wel een beetje jaloers op jullie, want voor mij wordt t (hoop ik) de eerste. Geen knuffelpeutertje nog in de buurt!
Gelukkig is mijn mannetje lief en begripvol, neemt me vnavond mee uit eten. Ga lekker glaasje wijn drinken!

Ik duim voor jullie, groetjes Wietske

hee mamalou,

kop op, als ik jouw berichtjes van de afgelopen dagen lees dan hoor jij wel bij degene waarvan ik verwacht dat ze zwanger is! het is toch ook nog te vroeg om te testen, je hebt nog steeds kans, toch?
succes met w88 en ik duim voor je, liefs gwen

Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt, het is nog maar woensdag..
maar wachten duurt ook zo lang he, vooral in dit geval......
Ik duim voor je en hoop hier snel een positief bericht van je te lezen!
succes.

Je weet t...zolang je nog geen rd-tjes hebt, kan je nog pos. testen

Succes!!

Hoi Mamaloe,
Ik heb vandaag ook getest terwijl ik zaterdag pas mijn NOD heb.  
Waarschijnlijk zijn we echt te ongeduldig....
Ik vergelijk het zwanger worden  wel eens (hoe oneerbiedig ook) met het kopen van een staatslot: je hoopt en koestert verwachtingen en na de uitslag is er weer een illusie vervlogen...en kijk je uit naar de volgende maand.
Laat je weten hoe het het weekend verloopt!? Kop op!

Miss Ongeduld.

Dank jullie wel voor jullie peptalk.

Zie de zon intussen weer wat schijnen.
Had vanmiddag echt een pesthumeur!
Ga er idd maar gewoon van uit dat ik té vroeg was.

Maandag was dag 28, maar aangezien ik mijn ei dus later had dan dag 14 (das meestal zo bij mij) is mn nod dus ook later.

Sinds mn pesthumeur deed mn linker borst enorm pijn en nu sinds een uurtje steekt de rechter idem. Kan er niet aanzitten...

Owee owee als het niet raak is he, dan is het in 1 klap afgelopen met het geloven in eventuele kwalen!!!!!
Heb al veel kwalen gehad het afgelopen jaar maar deze ronde slaat echt alles!

Nogmaal thnx hihi.

Mamaloe

Ik ken je gevoel helemaal. Mijn zoontje duurde maar liefst 14 maanden voordat hij in 'aantocht' was. Dat is natuurlijk vrij lang. Nu hebben we al weer 7 maanden geleden de pil de deur uit gegooid en nog niets. Ik heb ook al alle kwalen uit het boed gehad, maar geen zwangerschap. Ik ben nooit overtijd en heb dus een hele mooie cyclus, maar deze ronde was ik maar liefst 4 dagen overtijd. 2x getest maar beide negatief en een dag erna kwam mijn ongi ook. Dus dit was dubbel en dwars balen weer. Je baalt iedere maand wel, maar nu was ik aardig overtijd en was er bijna zeker van dat het raak was. Dat is dan altijd ff net iets erger vind ik zelf. Nu zit ik inmiddels weer in mijn klusperiode, dus we gaan er weer vol gas voor. Op naar de 7e ronde (is op zich nog niet zo lang dat weet ik maar zit gewoon met die 14 maanden in mijn hoofd en ben bang dat we weer die kant op gaan).

Ik hoop dat je te vroeg hebt getest meis....

Zo ben d'r weer hihi.

Nog geen krampen oid dus das prima.

ALleen die borsten...AUWIE...die doen me nu echt pijn!
En ook mn tepels zien er steeds weer anders uit. Zit nu een rode rand van (veel) vlekjes omheen...
Zit niet veel anders op dan de tijd uitzitten en afwachten.

Liefs Mamaloe

Terug
Bovenaan