Ik heb het gedaan!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb mijn baan opgezegd!
Ik heb net gebeld met het locatie-hoofd en haar verteld dat ik er mee wil stoppen. Ik moet morgen werken, maar zat er zo mee in mijn maag dat ik het alvast telefonisch meegedeeld heb. Zo ben ik het alvast kwijt, kan zij het laten bezinken en kunnen we er morgen rustig over praten..

Ik weet nog niet goed wat ik voel...Hoop wel dat dit een goede beslissing is geweest..
Sil

Wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Je zit nu waarschijnlijk met een heel appart gevoel achter de pc, hihi. Goed gedaan

Carina

Oh, wat knap van je! Weet niet zo goed de reden waarom je hebt opgezegd, maar ik haal uit je tekst dat het je wel oplucht...!

Succes morgen!

gr   Anita

Wauw!!! Knap van je hoor!

Ik denk echt wel dat het beter voor je is!!!
Kan me wel voorstellen dat je niet echt weet hoe je je voelt.
Maar volgens mij wel opgelucht!!!!

Super!

KNAP VAN JE!!!!!
Toen ik ontslag nam wist ik ook eigenlijk niet of ik blij was, kreeg zelfs even spijtgevoelens.
Maar nu een paar maanden later ben ik echt heel blij er mee. Hoef niet te stressen en heb alle tijd voor mijn dochtertje en mezelf.

Ow Sil wat goed van je! Ik denk echt dat je een goede beslissing hebt genomen. Het kan vreselijk frustrerend zijn als je het niet  naar je zin hebt op je werk. Ik hoop van harte dat je je nu wat beter zult gaan voelen. Die gesprekken die volgen zijn nooit leuk... Maar straks kun je je helemaal op je meisjes richten en wie weet loop je dan wel weer iets leuks tegen het lijf!

Liefs, Susan

wat goed van je sil!je zult nu idd wel opgelucht zijn!

groetjes susanne

Werken met tegenzin is nooit leuk,goede keus sil!

Hopelijk is je opzegtermijn niet zo lang.....

Lekker genieten van je 2poepies en dan vindt je ook vast een baan waar je met veel plezier werkt,of wordt je thuisblijfmama?

Groetjes ramona

Terug
Bovenaan