Ik heb het gedaan!!

Goed gedaan meid! Knap van je dat je die stap hebt genomen. Hoogstwaarschijnlijk lucht het al op dat je de knoop hebt doorgehakt!

x Esther

Goed gedaan Sil, als je er tegenop ziet om naar je werk te gaan is het niet ok. Ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen je hart vertelt je vaak wel het juiste.
Neem de tijd en geniet van je meiden een leuke baan komt vanzelf wel weer.

Liefs,

Puk

Sil, wat super goed van je zeg!!! Vind het echt knap dat je die stap genomen hebt!
Je had er meteen al geen goed gevoel bij, en hebt het nu toch geprobeerd maar het voelt gewoon niet goed bij jou, en dan moet je niet nog jaren met tegenzin door blijven werken want daar heeft niemand wat aan! Goed gedaan hoor
Succes op het werk met het gesprek morgen, en laat je weten hoe het ging?

Hey Sil!!

Wat goed van je!! Ennehhh als je niet lekker in je vel zit op je werkplek... is echt een drama... Ik geef je groot gelijk!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Het gesprek heb ik nog niet gehad, het hoofd was er niet vandaag. (ze had nog gebeld gisteren)
Ik had een bbq op mijn oude werk en daar kreeg ik gelijk mijn oude baantje weer aangeboden! Voelde wel goed.
Eerst maar even afwachten hoe lang ik nog moet blijven en dan kijk ik wel weer verder.
Ik hou jullie op de hoogte.
Sil

Wat leuk, van je oude werk! Meende ze dat serieus?? Zou je dat wel willen als de mogenlijkheid er is of weet je dat nog niet?
Och ja, idd eerst maar eens het gesprek afwachten, alles op zijn tijd toch!

Het aanbod was serieus en ik denk er ook serieus over na.
Ik ben daar weg gegaan omdat mijn nieuwe job zoveel dichterbij was. Maar dan rijd ik liever wat langer, dan dat ik het niet naar mijn zin heb.
Thuis zitten, houd ik niet lang vol, denk ik. En daar weet ik wel wat ik heb..
Maar ik ga idd eerst het gesprek afwachten. Hoop stiekem dat ik zsm weg kan en dat ik dan de vakantie van mijn dochter lekker thuis ben.. Daarna zien we wel weer verder.
Sil

Hoi Sil!
Toch de moeite om het te overwegen hé? Je oude baan.........denk er rustig over na en volg je hart,
x Esther

Terug
Bovenaan