Ik heb het gevoel dat het raak is

A

Anoniem

Guest
Gek he? Ik kan het nergens op baseren. Ja ik voel hier en daar wel wat maar dat hoeft niets te betekenen, en toch heb ik het gevoel dat het gewoon gelukt is.

Ik weet niet waar ik dat vandaan haal, als ik straks met de neus op de feiten wordt gedrukt is het dubbel zuur, maar het gevoel blijft de boventoon voeren.

We zullen zien omstreeks 4 mei, hebben dat nog meer mensen?

liefs
talke

Hoi Talke

Ik had precies het gevoel dat jij nu hebt. Ik wist voor mezelf (gevoel) dat ik zwanger was, ik had namelijk dit ook toen ik zwanger was van mijn tweede. Nou je raad het al mijn gevoel heeft me dit keer in de steek gelaten. Een dag na mijn NOD werd ik ongi. Terwijl ik nergens last van had. Geen tot weinig  last van krampen onderin de buik, normale afscheiding noem maar op. Ik wist het voor mezelf zeker ik was zwanger NIET DUS.

Ik hoop voor jou dat jouw gevoel je niet in de steek laat en dat jij volgende week een positieve test in je handen houdt en dat jij kunt zeggen zie nou wel ik had al zo'n gevoel.

Groetjes Sharine

Ik heb precies hetzelfde.
Soms moet ik glimlachen om het idee dat het misschien raak kan zijn: Ik heb al ruim een week 'ongi' krampen en vollere/gevoelige (.)(.), ik voel ze soms als ik loop  . Nou vingers gekruisd, volgend weekend zal ik het weten. Inderdaad zuur als het niet zo mocht zijn.....

Ik duim voor je! :)

Ook ik heb het gevoel dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn!
Hoge temperatuur, misselijk, raar zwaar drukkend gevoel in mijn onderlijf, mijn (.)(.) zijn groter en mega gevoelig en jeuken. Tijdens de vruchtbare periode extra ons best gedaan. .
Maar ik ben ook wel een beetje bang voor een negatieve test of voor de .

Rare situatie. Heen en weer gesleurt door gevoelens.

Keep my fingers crossed!!!! ook voor jullie

liefs Noelie

Hey meiden!

Ik wil jullie echt niet flauw maken en ik hoop ook echt dat het bij jullie wel raak is.
Alleen dacht ik ook dat het de afgelopen ronde raak was en dit was niet het geval.
Ik had mijn NOD 23 april en had alle verschijnselen:
misselijk, buikpijn, drukkend gevoel onderin je buik, grotere borsten met donkere tepels,
etc. Ik was zelfs 2,5 dag overtijd, terwijl mijn cyclus altijd constant is.
Op 25 april(gister) waren de RD er.
Maar nogmaals ik wil jullie echt niet flauw maken hoor!! Maar let op dat je lichaam heel je zo voor de gek kan houden.

Nou ik duim zeker wel voor jullie dat het bij jullie niet zo zal gaan!!!

Groetjes en veel succes

Yvonne

Hier nog een kleine spelbreker.... Ik heb vandaag mijn  "verwelkomd", en ben ook een beetje verdrietig. Ook ik dacht 'dit is het!' met mijn misselijkheidsvlagen, hoofdpijn, lamlendigheid en rugpijn. Maar nee..... Het lichaam heeft me weer voor de gek gehouden, zo K........ Ik duim voor jullie mee en laten jullie precies weten wat je voelt als het idd raak is? Dan kunnen wij, teleurgestelde kippetjes, nog beter op onze signalen letten en of het echt raak is of dat we een fopei hebben..
ik duim voor jullie!!

nadat ik moest overgeven en ook nog duizelig werd heb ik dan maar de stoute of toch de stoere schoenen aangetrokken en er een testje tegenaan gegooid......... en wat denk je..
Een lichte streep!!!!!!
Volgens de bijsluiter van de test mag ik nu aannemen dat ik zwanger ben.....
ik ben nu blij en bang tegelijk. Morgenochtend gaan we nog een keer testen.

Liefs Noelie

Terug
Bovenaan