Ik heb het gevoel dat het raak is

Hey Talke
Ik begrijp wat je bedoelt. In maart had ik ook het gevoel zwanger te zijn, al enkele dagen na mijn ei. Ook zonder dat ik het ergens op kon baseren. Ik wist gewoon dat het raak was. Toen twee weken later dat tweede streepje verscheen was ik ook niet verbaasd. Mijn gevoel, mijn intuitie had niet gelogen. Ik zei toen zelfs al tegen mensen om me heen dat ik zeker wist dat ik zwanger was, zo zeker was ik van mijn zaak. Maar spijtig genoeg is die zwangerschap in een miskraam uitgedraaid. Nu is mijn NOD op 3 mei. En ik voel me weer zwanger, net als jij, zonder zwangerschapsverschijnselen.
Zullen we samen naar onze NOD toeleven.
Ik duim alvast voor jou
knuffels, sita

Ik ken t gevoel, ik heb t nu ook en bij mn 2e zwangerschap had ik t ook dus ik hoop dat we samen zwanger zijn, maar hou er ook een beetje rekening mee dat je lichaam je vreselijk kan belazeren  Ook daar heb ik inmiddels ervaring mee aangezien mijn testen nu nog steeds negatief zijn en mn ongi is ook ver te zoeken
Het enige wat we kunnen doen is afwachten.....good luck!!!!

Ik heb ook sterk het gevoel dat het deze maand gelukt is, kan het ook nergens op baseren maar het gevoel is gewoon daar.
Maar we zullen zien (zeg het nu wel stoer maar ald de RD komen dan zit ik weer in een goeie dip)
krijg maandag mijn NOD dus het is spannend!!

Tja spannend is het wel. Ik ben wat dat betreft erg voorzichtig altijd met uitspraken. Maar ik voel me deze ronde precies zo als aug vorig jaar en sept vorig jaar.

Aug prille miskraam (3 dagen na de test werd ik alsnog ongesteld) en sept zwanger helaas had ons kindje trisomie 9 en kon niet leven buiten mijn baarmoeder.

beide keren had ik het gevoel en nu voel ik dus weer hetzelfde. Het is niet echt een van ohh het is dit of ooo het is dat maar het is meer "het gevoel".

Jammer mama sita dat het voor jou ook niet mocht zijn.

Tja we zeggen het inderdaad wel zo stoer maar ik had dat gevoel  een week voor mijn NOD en daarna ging ik hem alsnog knijpen, dat zal nu wel weer zo zijn.

We wachten maar weer, maar gelukkig ben ik niet de enige die dat gevoel heeft. Nu maar hopen dat ons lichaam een beetje betrouwbaar is.

Volgende week rond deze tijd weten we meer!

Liefs
talke

nou meiden het zou toch wat als we op het januariforum uitkwamen he?

ik hoop ook dat we elkaar zien op het januariforum.
Het zou allemaal zo mooi uitkomen, zwanger met de feestdagen. Lekker met een dikke buik aan tafel......... pff nu alleen nog mooie dromen.
Hoop dat ze voor ons allemaal uitkomen!!

Terug
Bovenaan