Ik heb het goed gevoeld!! Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw, Gefeliciteerd!!!
Ik ben zelf nu 1 dag overtijd. Heb zaterdag een test gedaan, maar negatief(was ook een dag te vroeg). Ik moet nu gewoon wachten.....wie weet tot op het december forum.
Groetjes KL

hoi

van harte gefeliciteerd met je positieve test!

geniet ervan!

greets debra

Hoeraaaaa!!!!
Weer en die kan zeggen dat ze zwanger is.

Gefeliciteerd meid!!
Ga er maar lekker van genieten!

Liefs Noussie

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!!
Ik kan het nog steeds niet bevatten maar dat komt denk ik omdat ik verder nog niks voel, buitenom me tepels die echt zeer doen!!

Ik hoop dat alles mooi goed verloopt en dat ik over 8maanden me wondertje in me handen mag houden!!

Ik duim ook voor jullie en bij deze strooi ik wat zwangerschaps korrels over jullie heen!
Strooiiiiii!!!!!!!!!!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 4 weken&1 dag

Van Harte gefeliciteerd meid!! Had je het toch bij het juiste eind al de hele tijd!!
Ik hoop dat je een hele voorspeodige zwangerschap hebt!!

Liefs Bella

Gefeliciteerd! Strooi maar lekker rond die korrels...wij vangen ze wel op. haha
En zo snel allemaal, meid...het is je gegunt.

Liefs,
Dompy

VAN HARTE meid met je zwangerschap.
Ga er maar vol op van genieten.

Groeten van Miena !

Bedankt allemaal!!
Ja ik heb al over het hele forum wat korrels gestrooid dus er komen nog meer zwangeren!! Ik heb het wel bij het goede eind gehad....Ik had al zo gevoel maar ja je lichaam kan je soms voor de gek houden....en nu getest en het is meteen duidelijk 2 streepjes!! Ik kan het niet bevatten omdat ik niks voel, behalve die zere tepels!! Maar dat komt straks vast snel genoeg!! Ben er heel blij mee iniedergeval!!

Ik hoop dat er spoedig heel veel zwangeren bij komen!!
Het is jullie ook allemaal gegund!! Jullie zijn zo positief tegen ons, dat vind ik echt super! Als ik soms lees hoe lang sommige erover moeten doen om zwanger te raken, daar heb ik echt respect voor!!! Dat jullie dan zo positief kunne blijven!!
Jullie tijd komt ook!!

groetjes mama zoontje 16maanden en ukkepuk 4weken&1 dag

Terug
Bovenaan