ik heb het maar gehoord maar klopt het ook??

ja helaas kan dat
ik heb er zelf ook erg veel 'last' van.
vanaf week 30 ongeveer.
helaas hoor ik bij de groep die het zowel overdag als 's nachs heeft
dus 's nachts je hele shirt en bed onder de rotzooi en 's ochtends ff lekker rondlopen zonder bh is er ook niet meer bij
het kan wel natuurlijk, maar voelt echt niet lekker, het plakt ook een beetje haha

maar goed, volgens mij is dit wel een teken dat je wel borstvoeding KAN geven, wat sommigen niet kunnen, dus wat dat betreft ben ik er wel weer blij mee

toch hoop ik voor je dat jij het niet zal krijgen, want het is best lastig, je moet altijd van die compressen in en je ziet ze dwars door je shirtjes heen, tenminste, als je een niet zo'n donker hemdje aan hebt zeg maar.

groetjes sandra 38+5

Hoi Sandra.
Volgens mij heeft het niet echt te maken met het kunnen geven van borstvoeding hoor.
Dat er nu al melk uit je borsten loopt is geen garantie op een goede borstvoeding denk ik..
Dat ligt ook voornamelijk aan het aanleggen, en of de productie dan op gang komt.
Als je je kindje niet goed krijgt aangelegd lukt het gewoon niet echt, en dan heeft dat niets te maken met het kunnen geven van bv.
Dus er spelen meerdere dingen mee wat dat betreft hoor.
Groet R, nu in week 26 van onze derde..

he verdorie

dacht  ik nog net 1 voordeel uit dit alles te kunnen halen
maar helaas, ook weer niet dus
ach, ik mag bijna bevallen, dus nog eventjes en dan  heeft het ook een functie  zal ik maar zeggen. haha

Terug
Bovenaan