A
Anoniem
Guest
Sorry dat ik even ontzettend moet klagen, maar ik heb het echt niet meer leuk. Begrijp me niet verkeerd. Onze dochter is meer dan welkom en ik ben er heel erg blij mee, maar het duurt nu echt te lang. Als er nog iemand die zegt dat zeven weken zo voorbij is dan ga ik echt slaan. Het gaat helemaal niet snel. Ik heb mijn hormonen nu echt niet meer onder controle en daardoor reageer ik steeds heel kortaf naar mijn man. Terwijl de schat echt wel zijn best doet. En omdat hij het niet pikt als ik zo gemeen doe gaat hij ook kortaf terug doen. Bij andere mensen lukt het me nog net om aardig te doen maar bij hem laat ik me gaan. Hij mag niet meer zingen en zijn eigen muziek niet meer luisteren omdat ik dan helemaal gek word. Sinds drie weken geleden mag ik ook niet meer weg. We weten niet precies hoe het komt maar als ik loop heb ik heel erg pijn onderin. Dit betekent dat ik alleen even ´s avonds als mijn man thuis is met hem boodschappen mag gaan doen. Maar lekker winkelen of een terrasje is er niet meer bij.
Ik heb het echt even helemaal gehad. Ik vind het niet meer leuk, van mij mag die kleine komen. Maar ik heb dus nog een lange zeven weken te gaan.
Ik heb het echt even helemaal gehad. Ik vind het niet meer leuk, van mij mag die kleine komen. Maar ik heb dus nog een lange zeven weken te gaan.