Ik heb het niet meer leuk

Tja, makkelijk zeggen altijd voor mensen, nog maar 7 weekjes... Maar als je zelf in dit schuitje zit, piep je wel anders.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk geen klachten heb. Kan nog lekker winkelen en zo.

Maar voor jou ligt dat nu anders. Ja, en dan word je een beetje kribbig. Maar probeer het niet teveel af te reageren op je man, want voor hem zijn die 7 weken dan ook wel heel erg lang.

ik moet nog 6 weken en eigelijk ook nergens last van op wat meer moeheid en slechter slapen en stijve spieren na en vind het juist heel erg snel gaan toen ik nets wist dat ik zwanger wa sdacht ik jeeeeee over 9 maand pas en september duurt nog zo lang en kijk t is alweer bijna zover haha...

Weet je wat eens super zou zijn? Ik zeg het ook vaak tegen m'n man. Dat mannen (door een of ander wonder) eens 1 dagje zouden voelen en meemaken wat wij nu meemaken. Dan zouden ze het misschien begrijpen, de schopjes, het ongemak, de pijn.
Maar goed, laten we eerlijk zijn, als mannen kinderen zouden moeten baren zou de wereld snel kinderloos zijn hahahaha.
M'n man moet altijd lachen als ik weer eens een oerkreet slaak als ik m'n schoenen aandoe of moet bukken als ik een speeltje van de grond raap. Ik heb hem  eens een grote ballon onder z'n trui laten doen en hem z'n schoenen laten aandoen. Toen begreep hij het wel een beetje (hoop ik) hij lacht in ieder geval niet meer als ik het nu doe.

Miriam.

Ja dat zou wat zijn he miriam, zoiezo voor een dagje wisselen (dus pauze) klinkt heerlijk haha het is best moeilijk voor een man om te brgijpen waar je allemaal doorheen gaat, het enige wat je kan doen is uitleggen en erover praten ipv kribbig doen vaak zal je zien dat als je erover praat dat er ook weer iets van je rug (al is het tijdelijk) afvalt en je het toch een beetje deelt.

Achteraf gezien vind het ook nog wel snel gaan, ik weet nog wel dat ik zei NOG 20 WEKEN hihi en nu opeens nog maar 4 nog wat   alleen die laatste weken duren wel wat langer geloof ik

Maar ja, wij vrouwen kunnen moeilijk delegeren he?

Als mijn man zwanger zou zijn, zou ik hem gaan vertellen hoe hij het beter kan doen... hahahaa

Terug
Bovenaan