Ik heb jullie hulp nodig...

Bij de Fabrieksdump van het Babypark Kesteren, 1,50 per stuk, in leuke pastelkleuren groen en geel. Is oude collectie van bebejou volgens mij... Denk dat de andere Fabrieksdumpen bij de Babyparken ze ook wel hebben. En idd bij Ikea, in setje met tuitbeker (onhandig ding), antislip-bordje (superhandig ding!), lepeltje en zo'n slab, idd kikkergroen.

Ik heb er eeb van Daatje van de DA drogist. Is wel even geleden, weet niet of ze ze nog hebben...
Liefs Marcia mv Puck.
ps: werkt niet zo goed als je kindje het helemaal geweldig vindt tijdens of na het eten de slab over haet hoofd te trekken....resultaat; de hele 'goot-inhoud' over haar heen!!!

Zag er gisteren één liggen bij Hans Textiel van Tijgetje...... weet niet wat ie kost......

Hiephoideloi, ik weet niet precies waar jullie wonen allemaal, maar hier in Barneveld hebben ze ze van Nubby. bij Hartkamp for kids...daar hebben ze overigens bijna alles voor babies enzo... en ze kunnen anders veel voor je   bestellen... heerlijk zo n winkel in het dorp!
Succes ermee!
Groetjes

prenatal heeft ze! In het blauw en in het roze met een kroontje bovenaan. super handig, want dat is zacht voor het nekje.

Succes Maaike

Terug
Bovenaan