ik heb me laten pendelen en...

quote: ssuss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 15:24:15'));

Hey lon!

Ik heb me ook bij manuela laten pendelen, tja het is afwachten ik ben volgens haar ook zwanger in november net als jij..
Ik heb 2 euro betaald (had geen idee hoeveel ik moest geven)
We zien het wel

X ssuss

Hoi Ssuss,

Zou wel leuk zijn, allebei zwanger in november. Maar eerst zien dan geloven. Ik zat ook te twijfelen wat ik nou moest geven, maar ik kreeg gelukkig antwoord, dus het was niet te weinig, haha.

Wanneer ben jij gestopt met de pil (of natuurlijk iets anders)?
Wanneer is je nod?

Ik ben eind juli gestopt met de pil, moet dus eigenlijk nog eerst een keer "normaal" ongesteld worden, maar we zijn er maar gewoon gelijk voor gegaan. Ik slik al een tijdje foliumzuur, dus dat kan in ieder geval geen kwaad.

Mijn nod is rond 24 juli, maar ik moet natuurlijk nog even afwachten of ik echt een cyclus van 28 dagen heb.

Nou het is een lang verhaal geworden,  

Groetjes
Lon

Hey lon!!

JA zou wel leuk zijn als we dan allebei tegelijk zwanger zouden zijn hihi maar hopelijk wat eerder.
Ik ben in maart gestopt met het voorbehoedsmiddel, en we vrijen  vanaf juli zonder condoom dus heb al een aantal keer de normale ongesteldheid gehad.
Vorige maand ben ik anderhalve dag ongi geweest (balen) en hoop bruin bloed (sorry)  maar we gaan gewoon verder, 28 aug is mijn nod.
Bedoel jij niet 24  aug is je nod ?? Dat zit ook al dicht bij elkaar hihi toeval
Ik slik sinds we bezig zijn gegaan foliumzuur.

XxX ssuss

he meiden

ik kan me bij jullie aansluiten. Net voor de drukte (toen deed ze het nog gratis) heb ik ook laten pendelen en ik wordt ook ik november zwabger van een jongentje.
Nou we zullen zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel met een korreltje zout neem hoor.
Ik ben zelf in mei gestopt met de pil en ben nu dus bezig met ronde 4 voor ons eerste kindje.

liefs daan

quote: daan 77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:37:29'));

he meiden

ik kan me bij jullie aansluiten. Net voor de drukte (toen deed ze het nog gratis) heb ik ook laten pendelen en ik wordt ook ik november zwabger van een jongentje.
Nou we zullen zien. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel met een korreltje zout neem hoor.
Ik ben zelf in mei gestopt met de pil en ben nu dus bezig met ronde 4 voor ons eerste kindje.

liefs daan

hey daan

Ja weet ook niet of het wel zo is kan ook toeval zijn.
Allemaal november! toeval
Hopelijk allemaal deze maand !! afwachten ..
wanneer is jouwn nod?

xxx ssuss

quote: ssuss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2006 16:10:10'));

Hey lon!!

JA zou wel leuk zijn als we dan allebei tegelijk zwanger zouden zijn hihi maar hopelijk wat eerder.
Ik ben in maart gestopt met het voorbehoedsmiddel, en we vrijen  vanaf juli zonder condoom dus heb al een aantal keer de normale ongesteldheid gehad.
Vorige maand ben ik anderhalve dag ongi geweest (balen) en hoop bruin bloed (sorry)  maar we gaan gewoon verder, 28 aug is mijn nod.
Bedoel jij niet 24  aug is je nod ?? Dat zit ook al dicht bij elkaar hihi toeval
Ik slik sinds we bezig zijn gegaan foliumzuur.

XxX ssuss

Hoi Ssuss,

Ik bedoelde inderdaad 24 aug, haha. De tijd gaat ook zo hard. Ik neem het ook allemaal maar met een korreltje zout, alhoewel het nu wel in mijn hoofd zit.

Hoe oud zijn jullie, ik ben nl al wel van de oudere garde, ik ben 34 jaar.

Ik denk dat ik vanaf oktober wel met ovulatietesten ga werken, dit gezien mijn leeftijd, wil ik toch niet te lang wachten en ik ben ook erg ongeduldig, maar ik zou het al mooi vinden als het dit jaar nog gebeurt.

We duimen gewoon voor elkaar en klussen hard verder.

Liefs

Lon

Mijn NOD is als het goed is omstreeks 1 september.
We gaan voorlopig maar goed klussen. Woensdag 1 1/2 tot 2 weken ergens met een tentje staan in zuid duitsland. wie weet is de grond daar wat vruchtbaarder.
Wanneer is jou NOD dan?
Liggen we een beetje bij elkaar in de buurt of helemaal niet??????
in ieder geval veel succes en vooral plezier.

liefs Daan

Gappig we waren schijnbaar tegelijk wat aan het typen.
Ik ben 29 en mijn man is 31.
we zitten nu in ronde 4 voor ons eerste kindje.
Ik wil nu nog geen testen e.d. gebruiken, maar het eerst maar eens zo proberen. Ik ben bang dat het anders vrij klinisch wordt. Over een half jaartje zal ik wel anders praten denk is, maar dat zien we dan wel weer.

liefs Daan

mijn nod is 28 aug allemaal dicht bij elkaar!
Wij zijn nog vrij jong dus we hebben geen haast maarja tis zo mooi zo'n babytje!
Dit is ronde 2...

xxx

Terug
Bovenaan