ik heb ook nog foto´s van de forum dag

ja dan kom ik zeker en stiekem ken ik jullie al natuurlijk veel langer dan jullie
ons natuurlijk wand ik heb al heel lang meegekeeken hihi

gr stephanie en timothy

Hoi,

Ik vond het ook erg leuk dat je er was, jammer dat we niet even hebben kunnen kletsen, ik moet ook altijd die drempel even over, dus ik waarschuw je alvast voor de volgende ontmoeting.

Je hebt een heerlijk manneke en hij zag er zo stoer uit in zijn mooie kleertjes. Kom snel een keertje spelen dan kletsen we gezellig verder.

Groetjes Nanda

mooie foto's Stephanie! je hebt idd een lief en aandoenlijk ventje, maar heerlijk stoer!
vond het leuk om je ontmoet te hebben, komen jullie ook naar A'foort 5 april?

Groetjes Jenneke mv Ivar

Hoi,

Leuke foto's zeg!
Alleen schaam ik me wel een beetje, heb helemaal niet met je gesproken en wist niet dat je mannetje en jij ook bij de groep hoorde, je manneke was wat kleiner dan rest waardoor ik dat dacht
Maar nu vergeet ik het niet meer voor een volgende keer....

Groetjes Kim

Leuke foto's zeg!! Wat heb je toch een lekker ventje (neefje was ook een droppie!!!) Hij zag er trouwens ook erg leuk uit!!
Liefs Esther

Hoi hoi,

Oh dat waren lekker veel foto's om te bekijken en leuk hoor.Het was weer een gezellige boel zo te zien!
Liefs Kitty en Tess

hoi,
leuke foto's heb je gemaakt!!
En een leuk ventje heb je!
En hartstikke leuk dat je ook gekomen bent. Voor mij is het ook wel even over een drempel stappen, (en een héél stuk rijden ,haha) maar vond het leuk dat ik nu een groot deel mama's gezien heb, alhoewel ik het moeilijk vond om ze herkennen..

Echt heel veel kletsen zat er niet bij door het in de gaten houden van madam, en dat zullen de meeste wel hebben moeten doen.

En ook Chloë speelt heel graag alleen, vond de speeltuin zo interesant dat ze de kindjes bijna over het hoofd zag.

mijn foto's volgen snel.

groetjes pally

Terug
Bovenaan