Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

Ehm, dat hangt er vanaf of je echt lijnen als in dieten bedoeld. Ik let erg op wat ik eet en probeer calorie-arm te eten en zo wat af te vallen. Maar wel gezond, want ik geef borstvoeding en crashdieten helpen toch niet! En bewegen natuurlijk!

Dus: LIJNEN!

Met je baby in het vliegtuig of op vakantie dicht bij huis?

Nu we een kleintje hebben zeg ik: vakantie dichtbij huis,
voorheen was het 't vliegtuig. Ik vind dat (nog) niet zo handig
met zo'n ukkie...

GESLACHT BABY WETEN IN ZWANGERSCHAP OF NIET?

ik heb altijd gezegd dat ik het niet wilde weten maar tijdens de   zwangerschap had ik erg het gevoel wat het zou worden en mijn nieuwsgierigheid won het dus WEL.

Maar met een eventuele volgende zwangerschap denk ik dat ik het op een verrassing hou.

om daar op in te haken.

zelf iemand verrassen of je laten verrassen

Zelf iemand verrassen. En dan vooral met hele kleine dingen. Van de week had ik voor mijn man een chocoladeletter meegenomen en daar was hij toch blij mee. Heerlijk.

GATEN BOREN BIJ DE TANDARTS OF BEVALLEN?

Zo deze is moeilijk. FF nadenken hoor,  ik krijg al de kriebels als ik het woord tandarts zie staan.   Nou ik denk toch maar bevallen, hahaha. Krijg je in ieder geval iets moois voor terug waar je de rest van je leven van kan genieten.

kinderwagen of draagzak (doek)

Ik kies voor de kinderwagen,alhoewel ik misschien een draagzak zou willen voor in huis.
Maar wij hebben de buggaboo,ik moet zeggen een super kinderwagen!

Overdag slapen in de box of in het bedje op de kinderkamer

Deze is ook al geweest en toevallig heb ik hem vorige keer ook al beantwoord .

Maar SLAPEN IN BED, want de box is om te spelen en slapen doen we in bed!

AVENT FLES OF ANDER MERK (zoja welke)

difrax fles!!

super tegen krampjes enzo...jamie heeft eigenlijk (bijna)nooit last van krampjes gehad

lenzen of een bril???

Terug
Bovenaan