Ik heb weer een spelletje gepikt van het voorjaarforum!

BBQEN..dit vind ik vooral leuk omdat dat gebeurt als het lekker weer is..lekker lang savonds in de tuin zitten..glaasje rose..mmmm..was het maar weer zomer!

EEN UURTJE EERDER NAAR BED OF EEN UURTJE LANGER BLIJVEN LIGGEN.....???(ook al zal dit er voorlopig niet inzitten)

Mag het ook allebei? Nee? Dan kies ik vor een uurtje eerder naar bed. ik ben een ochtendmens, dus dan heb ik geen problemen. Maar sávonds val ik om van de slaap, dus lekker vroeg onder de wol vind ik heerlijk

DE VERWARMING AAN OF MET EEN PLAIDJE, EEN WARM VEST EN EEN POT HETE THEE OP DE BANK?

Lekker de verwarming aan.
Zijn koukleumen hier

SPINNEN OF MUIZEN? (vind ik zelf erg moeilijk om te kiezen).

Dat is niet zo moeilijk: Spinnen!!! Die bedwelm ik eerst met een bus haarlak tot ze bewusteloos zijn en dan ram ik ze kapot met een schoen van mijn man om ze vervolgens op te zuigen met de stofzuiger. Ik heb nog nooit een muis in huis gehad maar als dat wel zou gebeuren zou ik geen oog meer dichtdoen. Gelukkig hebben we een kat!!! He bah, ik heb helemaal de rillingen.

BENEDENWONIG OF FLATJE?

eigenlijk op dit moment allebei niet meer...(we hebben nu een eigen huis.heeeerlijk!)
maar als ik moet kiezen..flatje.
toen ik nog alleenstaand was heb ik zowel in een flat als een benedenwoning gewoond,in de stad,maar als meisje alleen voelde ik me prettiger in een flat,tussen de mensen in..lekker hoog en droog!

HARDE OF ZACHTE BROODJES?

Harde broodjes. Heerlijke donkerbruine met veel granen.

Hollandse kost of een uitgebreid diner

eens in de zoveel tijd uitgebried diner, maar voor nu als antwoord HOLLANDSE POT!!

Appel of slagroomtaart

Terug
Bovenaan