Ik heb zeer goed nieuws!!!!!

Hoi Leonie,

Ik had juist een te snel werkende schildklier gekregen na mijn 1e zwangerschap, heb hiervoor radioactief jodium geslikt waardoor hij nu weer te langzaam werkt. Hiervoor gebruik ik Thyrax en dat gaat goed, ben telkens goed ingesteld en dus groen licht gekregen om zwanger te worden.
Zijn jouw waardes aan het schommelen ofzo? Balen voor je dat het weer in de war is, want dit schijnt wel invloed te hebben op evt. zwanger raken.

Groetjes, jetje

Hallo Jetje,

Heeeeeel Veeeel gefeliciteerd. Ik wens je een fijne en een gezonde zwangerschap toe.
Blijf ook een beetje voor mij en de rest duimen!

Mijn Nod is 12 mei. Alleen vanochtend wat bruine afschijding gehad maar volgens mij kan dat wel eens innestelbloed zijn. Het is in elk geval bruin dus oud bloed.

Liefs Nathalie

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd meid en ga er maar lekker van
genieten en wens je heel veel geluk.

Veel liefs Ronda

Hoi Jetje,

Dank je wel voor je reactie. Ik was in decenmber bij de internist alles was goed mocht gewoon zwanger worden. Drie weken geleden weer moet prikken nog steeds alles oke,
tot afgelopen vrijdag, vanaf toen is mijn schildklier weer helemaal opgezwollen, ben wat luier dan anders dus ja,vandaag maar weer eens gaan prikken.Ze denken nu dat hij weer te langzaam werkt,waardoor je ook weer menstruatiestoornissen kan krijgen,wat ook klopt,en ja dta bemoeilijkt alles nogal. Maar ja,waarschijnlijk wordt de dosis thyrax verhoogt en is alles dan weer normaal.

Groetjes Leonie

Hee Jetje, Gefeliciteerd zeg.
Dat kon niet missen een dikke vette plus.
Gaaf meidGeniet ze lekker

Hoi Jetje,
proficiat!!!! We zijn ongeveer even ver. Leuk.
Geniet er maar van.
Groetjes V.

heel veel felicitaties,
geniet er maar lekker van en laat af en toe iets van je horen
kuz

Terug
Bovenaan