Ik heb zelf de Mexicaanse griep

Hoi hoi,

Jee meid, ik hoop dat je je al wat beter voelt.... En hoe gaat het met kleine meid?
Ik hoor in omgeving dat 1 in gezin het heeft en de rest de dans ontspringt. Dus hopelijk geldt dat ook voor jullie.
Heel veel sterkte

Liefs Irene

Hoi allemaal,
Het gaat hier gelukkig wel iets beter. Ik ben veel minder ziek, alleen nog ontzettend MOE! Maar wat wil je ook, na bijna twee jaar zonder een fatsoenlijke nacht slaap...
Irene, ik denk dat je best eens gelijk kan hebben. Dat er vaak 1 iemand in het gezin ziek wordt. Dat lijkt hier ook zo te zijn (afkloppen).
Ik ben zo blij dat mijn kleine meid het niet lijkt te hebben.
Bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat iedereen lekker gespaard blijft voor welke griep dan ook ;-)
Liefs,
Dory

Hey Dory!! Fijn dat het wat beter gaat, al zal je alle zeilen bij moeten zetten om weer helemaal de oude te worden, conditie enz.

Helaas is Leah nu ziek. Ik twijfel erg of ze de mexicaanse griep niet heeft??? 2 dagen lichte verhoging (38) en gisteravond ineens 40,2 gr. Ze hoest er erg vervelend bij, ook plotseling ontstaan. Vandaag is ze redelijk levendig, vanochtend met 38gr opgestaan.......

Jouw kleine meid nog steeds geen symptomen???

Ook zusje van 6 begon ineens gisteren over te geven, maar lijkt vandaag weer gewoon beter. Geen koorts.

En oudere zus is nog steeds benauwd en hoest akelig (maar geen koorts).

Dus lekker ziekerig zooitje hier...... :-(

Terug
Bovenaan