IK HEB ZO'N ZIN.......

A

Anoniem

Guest

in vrijdag!!!! Gezellig weer met jullie klessebessen, genieten van onze kindertjes die lekker rond kruipen/lopen, met elkaar spelen, elkaar kusjes geven (Tess en Fabio hihi), pannekoeken eten met elkaar. Gewoon lekker toekijken hoe iedereen het waanzinnig naar de zin heeft, al die rode wangen van opwinding bij onze dreumessen!
En misschien (Esther? haha) nog even winkelen in Rotjeknor?

Ik wou dat het al zover was!!!

Groetjes van Cissy

ik moet gewoon werken.
Nou ja gewoon.... in hele mindere maten.
M'n rechter helft van mn bekken zit een verdraaiing in. Dus de rechterkant staat naar achter gekanteld, waardoor mn hele onderrug vast loopt, tintelingen in mn bil en been en alles zeer doet.

En uhhh als jullie niet kunnen shoppen vanwege het weer.... Ik ben 16 uur thuis hoor

...in pepermuntballen!

kan iemand die ven komen brengen op kantoor, haha

(en ja, ook in vrijdag maar dat is nog láng nie)

Heb zo'n niet zin in vrijdag!!! Heb een hoedjes bruiloft de hele dag... Niets mis mee natuurlijk, maar ik had gewoon veel meer zin in een forum-dagje uit...

En verder.... Doe mij maar zo'n 4 soorten stink-kaas pizza.... Jummie!!

-X- Marieke

Ik niet! Ik ben zo'n onzeker typje dat ik allemaal 'beren op de weg zie' en dat ik nu al doodzenuwachtig ben voor vrijdag! ik wou maar dat het voorbij was! Al is het alleen maar zodat ik mezelf achteraf een schop onder de kont kan geven 'waarom ik me in hemelsnaam zo druk heb lopen te maken'.

ow, gekkie! Doe niet zo mal!
Ik vind het super dat je ondanks je onzekerheid toch komt!
(..en als je nog vrijwilligers zoekt voor die schop onder je hol .....)
Nelleke

Dank je wel Phira dat je je als vrijwilliger aanbied! maar ik denk dat ik al voldoende schoppen krijg van 20 kleine kindjes!

Annemieke

Terug
Bovenaan