IK HEB ZO'N ZIN.......

Wij ook., wij ook, wij ook, wij ook!!!!!

Groetjes Fonske, Merijn en Siebe

JAAAAAAA, wij hebben er ook zin in!

Enne als er daarna nog geshopt moet worden, ik ben daar altijd voor in! Ha ha, zelfs zonder geld.

Groetjes Fennie en Jente

....jaaaa,hier ook!!Al die lieve toetjes van onze dreumessen bijelkaar en idd Cissy...misschien dat er ook nog wel gekust gaat worden hahahaha...schattig!!
En de mama's lekker kletsen en lachen...super veel zin in een superleuke dag!!

Liefs Kitty en Tess.

Hiya momma's

grrrr ben zo jalours!!!!!!! haha maar wens jullie toch een hele goeie dag toe hoor. Kan nu al niet wachten op jullie foto's en verhalen!

Ajuus, ilja

Wij hebben er ook al zin in! zag net dat we minstens 24 mama's en kindjes gaan ontmoeten, poeh, dat wordt een drukke ochtend..
De middag wordt ook leuk want dan mag Thom gaan trakteren op het KDV voor zijn eerste verjaardag (die is donderdag).
Groetjes mv Thom

ik wil oooook!! (moet werken)

Maar ben het wel eens met annem (sorry echte naam ff kwijt), ik zou het ook best eng vinden!!

Have fun ladies!

Groetjes Jenneke mv Ivar

Ja ik ook!
En dan morgen jullie allemaal de hele dag luisteren naar hoe het gegaan is bij mijn potentiele nieuwe baas! Haha geintje!

Nee, ik heb er weer veel zin in!
Ik ken inmiddels iedereen een beetje van de vorige keer, dus het gaat goed komen!
Enne.....Annemieke....Ik had dat vorige keer ook, maar geloof me, het valt errug mee hoor!

Tot vrijdag allemaal!
LIefs Annet

Terug
Bovenaan