Ik heb zo'n jeuk

Het zou inderdaad kunnen dat je lever wat minder z'n afvalstoffen kwijt kan. Eenvriendin van mij moest dan onder een bepaalde lamp zitten. Zelf heb ik PUPPP gehad vanaf week 20. Ik zat helemaal onder de uitslag en en heb een helse jeuk gehad de gehele zwangerschapsperiode (en daarna). Er was weinig aan te doen. Mentholgel en een koude douche hielpen even. Ik hoop dat je dit niet hebt, maar dat de jeuk verholpen kan worden. Succes er mee. Groetjes....

wat is PUPPP? sinds ik zwanger ben heb ik meer puistjes maar ook allemaal kleine rode bultjes op en tussen mijn borsten, mijn onderrug zit vol, en links en rechts in mijn vlanken, die kunnen ook goed jeuken.

Puppp is een aandoening die alleen voorkomt in de zwangerschap. Het komt voor in het 3e trimester van de zwangerschap. Puppp staat voor pruritic urticarial papules and plaques of pregnancy. Er ontstaat een uitslag op de huid dat heel erg jeukt, het kan zich heel snel verspreiden over de rest van het lichaam. Meestal worden de handen en voetzolen gespaard en het komt nooit in het gezicht voor. De uitslag begint meestal op de buik op de plaats waar zich vaak veel striae bevindt.
zOEK MAAR OP GOOGLE EN JE ZIET MEER INFO.

Terug
Bovenaan