A
Anoniem
Guest
Zo, dat wil ik ff kwijt! Wat is er gebeurd?
Wij zijn vandaag naar de zwarte markt in Beverwijk geweest om te kijken voor lampen ed.
Mamma kon het weer niet laten en moest even neuzen bij een stand met stoere jongenskleding. Pappa bleef voor de stand staan met de kinderwagen.
Op een gegeven moment wilde ik dat Wilfred even naar iets keek, dus zei ik: kom ff hier kijken. Hij kwam naar me toe en ik liep meteen naar Fabio. Echt meteen!
Toen ik me omdraaide naar Fabio was het al te laat » » mijn complete tas met inhoud gestolen!!!!!!! In tijd van een paar seconden flikken ze dat gewoon! Ongelooflijk!
Alle spullen van Fabio kwijt:
Luiers, eten, drinken, boekje van consultatieburo met inentingsbewijzen, mijn mobiele telefoon en mijn portemonee en écht alles erin (geld, pasjes, rijbewijs, foto's)
Ik ben echt niet agressief of zo, maar degene die dit flikt, daar mogen van mij de handjes hééél langzaam en héél pijnlijk van wegrotten. Ggggrrr wat ben ik boos!
Nu kan ik weer aangift gaan doen, allerlei instanties bellen om van alles te blokkeren, opnieuw pasjes aanvragen (en betalen), pasfoto's laten maken voor een nieuw rijbewijs (wat ik net een maand geleden had laten verlengen) nieuw rijbewijs laten maken enz enz. Wat heb ik daar allemaal aan? Ga gewoon werken voor je geld en laat mij gewoon lekker met mijn gezinnetje ongestoord genieten van een dagje samen.........
Sorry meiden, dit moest ik even van me afschrijven, want het stoom kwam haast uit mijn oren!
Groetjes van Cissy
PS De dames waar ik het telefoonnummer van had, zouden die het even naar mij willen mailen aub. Of degen die willen dat ik hun nummer heb hihi dat mag natuurlijk ook....
wilfredcissy@planet.nl
thnx!