Ik hoop dat zijn/haar handen er af rotten!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blijf met je poten van mijn spullen af!

oh wat erg zeg!! Echt aso!!! Ik heb heir geen woorden voor en kan er ook zo boos om worden. Blijf gewoon met je jatten van andersmans spullen af!!! Ik hoop toch echt voor je dat je in ieder geval nog wat spullentjes terugkrijgt.

Gr. natasja mv Jamie

Wat een stelletje gore vieze smerige piep piep piep. Echt K*T dat ze gewoon niet met hun tengels van je spullen kunnen afblijven. En waarvoor doen ze het alleen maar voor een paar rot tientjes! Echt je zou de vingers eraf moeten hakken een voor een! Ik kan me hier ook echt heel kwaad om maken. Heb 2 keer zien gebeuren dat er van die K*T ventjes een auto inbraken voor een domme laptoptas waar niets in zit.
Ik heb je ook geprobeerd te bellen maar ja had geen zin.
Hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje bijgekomen?
Dikke knuffel
Esther

Jeeetje zeg, wat een boeven........... Ze moeten gewoon van je spullen afblijven en het gedoe dat je ervan hebt zeg, verschrikkelijk! Nou sterkte in ieder geval.......... Ben je wel alweer een beetje afgekoeld?

Groetjes
Susan

Jeetje Cissy, KUT zeg!!!
Ik hoop dat je snel de boel weer een beetje bij elkaar kunt sprokkelen!!!
Heel veel succes ermee en mocht ik die ($*%$(@#^#)^$(^%)^*&)@ tegenkomen:

dan zwaait er wat!!!

Groetjes happyM.

Jeetje Cissy, KUT zeg!!!
Ik hoop dat je snel de boel weer een beetje bij elkaar kunt sprokkelen!!!
Heel veel succes ermee en mocht ik die ($*%$(@#^#)^$(^%)^*&)@ tegenkomen:

dan zwaait er wat!!!

Groetjes happyM.

Hee meiden,

Nou alles is geblokkeerd, ik heb aangifte gedaan en morgen moet ik opnieuw allerlei pasjes aanvragen (giro, bank, airmiles etc)
Ook moet ik een nieuwe pas aanvragen voor het Ziekenfonds, foto's laten maken voor een nieuw rijbewijs, rijbewijs aanvragen, een nieuwe SIMkaart en telefoon kopen zodat ik weer mobiel te bereiken ben.
Nog zat te doen dus! Gggrrr

Maar wel bedankt voor jullie reacties!

Ik ga nu slapen, want ik ben erg moe van alles!

Tot morgen!

Groetjes van Cissy

Jemig Cissy, wat een ellende toch allemaal. Ik kan me voorstellen dat je gigantisch over de emmer bent. Ik hoop dat je snel weer alles compleet hebt.

Groetjes Fonske.

Oh, wat vreselijk balen zeg!! Zo hondsbrutaal als ze tegenwoordig zijn!! @^#$@^*$*@^()!

Ik had vorige maand hetzelfde, ik stond in een winkel echt naast de wagen, even te kijken naar kleding voor de meiden, draai me 1 tel om en weg tas.
Gewoon waar je bij staat!

Ook foon, rijbewijs, paspoort en alles kwijt. Telefoon werd ook meteen uitgezet, want mn buurmeisje was erbij en die belde meteen mijn nr.

Maar bij mij is het nog wel redelijk goed afgelopen, want ik werd 2 weken later gebeld door de stadswacht dat ze mn paspoort en rijbewijs hadden gevonden, dus dat scheelde een heleboel geld! (ik was blij dat ik nog even had gewacht met een nieuwe aanvragen)

Ik hoop voor je dat ze de spulletjes die ze niet kunnen gebruiken weggooien, zodat je die tenminste terugkrijgt.

Wat ik trouwens wel belachelijk vind, is dat je in zo'n geval helemaal nuiks terugkrijgt van de verzekering. Die had ik gebeld, en er werd gezegd: Je krijgt alleen geld als je bent bedreigd,, bijv. als ze een mes op je keel hadden gezet. Echt belachelijk!!

Succes ermee!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan