Ik hoop het!!

A

Anoniem

Guest
Mijn cyclus is altijd heel erg regelmatig. Ik kan er gewoon mijn horloge op gelijk zetten.
Nu zit ik 2 dagen voor mijn NOD en daarnet met het afvegen op de wc zat er een heel klein roze kleurtje aan.

Mijn lichaam kan me voor de gek houden, maar die kleur zag ik toch echt! Maar dat zou betekenen dat dat van een innesteling moet komen en die heb je toch niet pas 2 dagen voor je ongi???

Nu hoop ik alleen dat niet mijn ongi ineens 2 dagen eerder komt... Ik voel me verder precies hetzelfde als voor al mijn andere ongi's, dus van mijn gevoel moet ik het niet hebben...

Aahhhhh.... wat is zwanger worden toch zenuwslopend!

Liefs Daisy

lieverd,
hoop zo voor je dat je zwanger bent!!!
het is inderdaad zenuwslopend zwanger worden pffff en het vergt veel geduld!
ik duim voor je meid!
xxx

Hoi waarom doe je geen test. Dan weet je het. Je hebt testen die je 4 dagen voor je NOD kan doen, en deze werken erg goed! Heb hem zelf ook gebruikt

succes yvonne

Hey meis,

Ik gun het je zo, je bent al in ronde 24... Ik hoop dat je zwanger bent hoor, echt! Maar bij mij begint de ongi altijd met roze afscheiding, 2 dagen later ben ik ongesteld. Maar ik ga knetterhard voor je duimen!!!!

potjandorie, ik vrees het ergste (sorry is hard, ik weet het), maar hoop toch nog dat het de goede kant op kan gaan.
Innestelingsbloeding kan nog tot 10 dagen na ovulatie heb ik gelezen, weet niet of dat zou kunnen bij jou?

xxx

@ Yvonne, ik doe liever geen vroegtesten. Ze zijn toch minder betrouwbaar. Bovendien wacht ik liever eerst mijn nod af (hoe moeilijk het ook is!!) met testen.
En als dit idd heel misschien de innestelingsbloeding was, zit er ws toch nog niet genoeg HCG in mijn urine op positief te testen...

@ WY2006, het is goed om met beide benen op de grond te blijven staan en ook de begatieve kant niet uit het oog te verliezen, hoe moeilijk en vervelend die ook kan zijn!
Innesteling 10 dagen na de ovulatie zou misschien wel kunnen. Ik heb geen reden om aan te nemen dat dat niet kan iig...

De afscheiding is inmiddels ook alweer verdwenen, hetwas echt maar heel weinig. Verder voel ik me hetzelfde als voor elke andere ongi, behalve dat de krampen die ik normaal heb een stuk minder zijn nu.
Het blijft gewoon spannend tot zondag!
Nou viert mijn vent zaterdag zijn verjaardag, dus hoop ik niet dat het dan vol losbreekt!!

Liefs Daisy

het is weer spannend en het zou toch wel een super mooi cadeautje zijn een positieve test ingepakt voor zijn verjaardag
duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Terug
Bovenaan