Ik hoop het!!

Ja precies, dat had ik ook al in gedachten!

De positiever 'opvlieger' is wel langzaam aan het verdwijnen, hoor! Was even in een vlaag van positieviteit dat ik dit bericht schreef, maar heb er intussen alweer een hard hoofd in...

We gaan het zaterdag wel zien!

Ooooo wat spannend weer meis!!!! Ik gun het je zo!! Het kan idd een innestelling zijn, maar helaas is het toch meestal het begin van een naderende ongi. ik hoop zo dat jij nou eens die uitzondering bent waarbij het wel de innestelling is!!!

Nog 2 daagjes en dan weet je hopelijk meer!!
Succes meid!
Liefs ciomama

Succes! Hoop dat je een mooi kado hebt voor manlief. En dat je zondag al stiekum een beetje moederdag kan vieren.... X

Vandaag de hele dag geen krampen meer gevoeld en ook niets meer gezien met naar de wc gaan... Zo'n rare ongi heb ik nog nooit gehad!

Houd jullie op de hoogte!

X

Helaas toch volop doorgebroken...

Ik moet er echt mee stoppen om té positief te denken en dingen verkeerd op te vatten!!
Geef mezelf elke keer weer een douw naar beneden als ik ongi word... Misschien zoek ik wel te veel naar positieve tekenen ofzo...

Maar ja, op naar de volgende ronde en 31 mei maar bellen naar de gyn... Wat ze dan ook zeggen, ik wil dan de kijkoperatie, desnoods na mijn ei. Die 'verloren' ronde heb ik er dan graag voor over, want nu lukt het toch ook niet!!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan