ik hoop nu op actie!!!

Beste Wilma,

ik vind het belachelijk van jou HA.
hoe haalt i 't in zijn hoofd om je nog een week te laten zitten kan me niet voorstellen dat als je in een vroege zwangerschap zit en toch wel bloed, dat dat goed is.

weet je wat jij moet doen dat is direct een andere HA nemen, ok vind het heel goed van je dat je meteen hebt gebeld, en als ze je daar nu ook afschepen dan zeg je maar gewoon dat je erge krampen hebt, en dat ze gewoon maar een plekje voor je vrij maken   je betaald er toch voor.

zijn ze nou helemaal g.v. domme !!!!!!!

kom op meid,ja sorry hoor ik kan me hier gewoon erg druk om maken, die kl.. artsen.

nou liefs en hou je taai

Didi. x

Beste Wilma,

ik vind het belachelijk van jou HA.
hoe haalt i 't in zijn hoofd om je nog een week te laten zitten kan me niet voorstellen dat als je in een vroege zwangerschap zit en toch wel bloed, dat dat goed is.

weet je wat jij moet doen dat is direct een andere HA nemen, ok vind het heel goed van je dat je meteen hebt gebeld, en als ze je daar nu ook afschepen dan zeg je maar gewoon dat je erge krampen hebt, en dat ze gewoon maar een plekje voor je vrij maken   je betaald er toch voor.

zijn ze nou helemaal g.v. domme !!!!!!!

kom op meid,ja sorry hoor ik kan me hier gewoon erg druk om maken, die kl.. artsen.

nou liefs en hou je taai

Didi. x

klote zooi meid!!!!!

balen hoor!!! ik snap het ook niet hoor dat ze je nog een week laten lopen...
als ik in je schoenen zou staan zou ik ook nog een paar x bellen... en of je nu wel bloed of niet,ik had het gewoon aangedikt!!!! ze4ggen dat je hondsberoerd ben enz....

situatie is echt klote!!!

ik wou dak iets voor je kon doen!!!
volhouden hoor!!!!

ik denk aan je!!

liefs cenn

Jee ze luisteren echt niet he. Ze snappen niet dat je je nou zo druk maakt en dat je niet rustig af kunt wachten.
En nog een ander ziekenhuis/gyneacoloog bezoeken? Of aandikken bij de huisarts.
Veel sterkte meidGreetz

wat een kl*te zooi zeg.
zo lang bezig en dan kunnen ze je niet eens even helpen. het is misschien maar 10 min van hun tijd.
die onzekerheid is ook niet goed voor je.
misschien een verloskundige bellen, dat hun iets voor je kunnen doen.
 ik hoop het beste voor je

liefs henny

Shit zeg! Zeker als je al zo lang bezig bent, dan lukt het eindelijk, gaat er iets mis en dan wil je wel meteen geholpen worden.
Verder sluit ik me bij de rest aan.

dank jullie wel voor jullie reacties en steun de afgelopen dagen!!
maar ik heb nu geloof ik duidelijkheid!

heb vanmiddag een test gedaan!

die was vanmiddag negatief!!

liefs Wilma

Terug
Bovenaan