Ik hoop voor de 15 de te bevallen ivm geboortekaartje!

A

Anoniem

Guest
hoi Allemaal,

Jullie denken waarom voor het geboortekaartje. Nou het is zo mijn broer zou/gaat de foto maken van onze kleine met mijn vriend voor het kaartje.
Maar nou belde hij gisteren dat hij 15 september een week weg gaat op vakantie rond reizen met een vriend. Hij kon alleen die week vrij krijgen. Hij had me belooft pas begin oktober weg te gaan omdat ik dan zeker de kleine zou hebben.
Ik baal er dus enorm van zeker nu de kleine ook nog is niet is ingedaald.
Zul je zien dat ik beval als hij weg is. Wie moet dan de foto maken.
Mijn broer zegt nuchter oh dan doet het toch iemand anders van de familie ik laat mijn camera (profesionele) achter voor jullie.
Mijn vriend is er ook niet blij mee want hij is niet zo handig met pc als ik of mijn broer. Hij moet dan de foto op een memorystick zetten of dat hem gaat lukken?
Nu wil mijn vriend dan de fotograaf hier uit het dorp vragen maar dat kost veel geld.

Ik ben eigenlijk teleurgesteld en verdrietig hierom want ben echt bang dat ik niet voor de 15 de beval. Ben de 13de uitgerekend.

Nu wil ik eigenlijk alleen maar meer dat het komt. Ik zei net zelfs tegen de kleine stom kind waarom ben je ook zo eigenwijs! Ik weet het kind kan er niks aan doen maar ik ben het nu helemaal zat. Ik kan wel janken.
Mijn hele zwangerschap is erg ups en downs.

Moest het effe kwijt!

Liefs An 39 weken

Dat is balen zeg. Is ook niet leuk als je een 'plan' hebt voor het geboortekaartje en dat het opeens op het laatste moment onzeker word. Heb je geen kenissen die handig zijn met de pc die de foto even op de memory stick kunnen zetten. Op zich is dat maar een simpel iets, er zal vast iemand in je omgeving zijn die het kan. Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt!

quote: Mariska1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 19:09:54'));

He An,

Waar woon je?

groetjes Mariska

Hoi mariska,

ik woon in werkendam vlakbij Gorinchem (gorkum).
Hoezo?

groetjes An

quote: mommy75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-09-2007 18:56:50'));

Dat is balen zeg. Is ook niet leuk als je een 'plan' hebt voor het geboortekaartje en dat het opeens op het laatste moment onzeker word. Heb je geen kenissen die handig zijn met de pc die de foto even op de memory stick kunnen zetten. Op zich is dat maar een simpel iets, er zal vast iemand in je omgeving zijn die het kan. Ik hoop dat het allemaal op zijn pootjes terecht komt!

Hoi mommy,

ik zit te denken dat ik maar effe oefen met mijn vriend kwa die memorystick. Maar hij wil goeie foto's. Hij is bang als iemand anders het maakt niet mooi zal zijn en daarom kiest hij voor een fotograaf.
Ik weet ook niet zo gauw wie dan de foto kan maken. ja ik zelf maar ben ik daar in staat toe??? Daarom heb ik liever iemand die het kan.
Mijn moeder zegt mijn vader (zijn gescheiden). Maar die is niet zo perfectonist als ik en mijn broer. mijn meoder wel maar die kan echt niet fotograveren.
Ik hoop ook dat het toch nog opgelost wordt.

Wij vinden het gewoon heel belangrijk dat het een mooie foto wordt.

Liefs An

He An,

Wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je knap teleurgesteld bent. Het is tenslotte heel wat zo'n geboorte   en met al die hormonen die door je lijf gieren ben je nog eens extra gevoelig. Het is idd maar te hopen dat je kleine gewoon komt rond de uitgerekende datum en dat alles dan mag gaan zoals je het gepland had.

Groetjes Nathalie

Hoi nathalie,

Dank je wel!
ik hoop het ook maar vrees voor het ergste maar ja.
Hoe is het met jouw?
Want jij bent nu al overtijd toch?

Succes meid!

liefs An

Das balen zeg, snap dat dit nog extra stress oplevert, maar mocht je niemand vinden in de buurt dan zou ik toch naar een prof gaan, kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar je kunt maar 1 keer een kaartje maken en je wilt wel dat dit goed gaat.

Terug
Bovenaan