Ik hoop voor de 15 de te bevallen ivm geboortekaartje!

hoi an'dat het nog niet is ingedaald zegt niets
ik ging met zwangerschap van mijn dochter naar de vk ik was bijna 40 weken niet ingedaald
en het zou nog een tijdje duren ze is de volgende dag geboren dus kop op het kan makkelijk voor de 15 worden geboren
'volgens mij lopen wij samen
ik ben 14 sep uitgerekend
nou succes en voor alle problemen zeker zulke is een oplossing zolang je zelf niets erg hebt en met de kleine alles goed gaat mogen we niet mopperen
ik doe het ook wel hoor
want mijn wasmachien is stuk nou ik maak er een compleet drama van
volgens mijn man maar goed nou wel weer naast me neer gelegen we zie4n wel
doei doei succes
marina morgen 39 weken

Wie weet blijft de beeb ook die week nog gewoon zitten en word hij/ zij daarna pas geboren.
Maar anders, laat je vriend gewoon een hele berg foto's maken. En dan zit er vast wel wat moois bij.
En er is vast wel iemand die kan helpen om t op een memory stick te zetten.

Anders oefen je nu alvast met je vriend om foto's te maken (vanuit welke hoek je wil, met welk licht enz.)

Succes en niet teveel stressen heh!

Wie weet komt beeb wel eerder of later.
Maar je kunt inderdaad alvast effe oefenen, met het op de memorystick zetten.
Een mama van een ander forum maakt zelf hele mooie foto's met een heel simpel iets.
Je koopt een kleed/laken in de kleur die je wilt en hangt die op, dan heb je meteen een mooie achtergrond die je zelf wilt. En dan maar schieten en schieten, dan komen er vanzelf een paar mooie plaatjes uit.
Succes.

Miriam.

Hoi Allemaal,

Dank jullie wel voor jullie reactie.
Ik heb vanacht een keer redelijk goed kunnen slapen voor mijn doen.
Ik ben nu al wat positiever over alles en zei vanmorgen tegen de kleine.
Mama zou het fijn vinden als je komt als je oom er is maar als jij anders
beslist is het zo. Mama is erg blijd at alles goed is met jou.
Ik denk ook omdat ik gisteren onze kleine weer even heb gezien dat ik beter
heb geslapen. Maakte toch beetje zorgen voelde het iets minder als vorige week.
Ook was erg bang dat ik een heel groot kind had maar het is harstikke gemiddeld.

Ben nog wel wakker geweest met pijn in mijn  heup/bekken maar op zich wel wat geslapen.

Mijn vriend kan de foto niet maken want hij moet ook op de foto!
Ik heb namelijk het idee al vanaf ik zwanger ben dat ik foto wil dat de kleine
op zijn arm ligt of in zijn handen (mijn vriend heeft best grote brede handen en ik vind dat mooi). Het moet wel lukken natuurlijk want ik wil ook niet dat de kleine huilt op
de foto. Of als het raar hoofd heeft door vacuum of tang wil ik 1 dag wachten maar langer niet met maken foto. Heeft het dan nog een raar hoofd dan doen we iets met de handen/voeten van ons 3. Vind ik ook leuk.

Maar ik heb met mijn vriend over gehad en hij zegt het is tegenvaller als we fotograaf moeten doen. Maar financieel kan het wel zei hij. Ik heb veel overuren gemaakt komt goed zei hij.
Nu gaan ga ik a.s. woensdag als ik nog niet ben bevallen de fotograaf hier in het dorp bellen en vragen of hij het wil doen en wat het kost.

Ik voel met echt stukken beter zit weer met een lach achter de laptop!

Heel veel liefs An 39 weken en 1 dag

Hoi An, ik heb je naam geregeld op het zwanger worden forum gezien en was ff nieuwsgierig hoe het was met de meiden van toen.
Maar al bijna aan het bevallen toe zie ik!! Super joh!

Bij mij nog steeds niets dus. Maar goed we geven niet op.

Veel succes!

Liefs Mamaloe (van het zw worden forum)

quote: mamaloe1978 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-09-2007 10:51:25'));

Hoi An, ik heb je naam geregeld op het zwanger worden forum gezien en was ff nieuwsgierig hoe het was met de meiden van toen.
Maar al bijna aan het bevallen toe zie ik!! Super joh!

Bij mij nog steeds niets dus. Maar goed we geven niet op.

Veel succes!

Liefs Mamaloe (van het zw worden forum)

Hoi Mamaloe,

Ik heb een berichtje voor je achter gelaten op zwanger worden forum.
Maar ik kan me jouw ook nog herinneren wel leuk dat je even kijkt hoe het gaat.
Balen dat je nog bezig bent.

Liefs An

Terug
Bovenaan