Ik kan dit niet zomaar naast me neer leggen!!

Bedankt voor jullie reacties!
Ik weet dat ik het naast me neer moet leggen maar ik heb dan het gevoel dat ik over me heen laat lopen en daar pas ik voor!Maar het is idd zo dat het hun probleem is, vinden zij dat ze Julia te weinig zien dan moeten ZIJ daar wat aan doen en niet ik!Maar goed het is in ider geval ff lkkr om hier jehart te kunnen luchten!En ongecharneerd huilen, hahaha!
Maar ik ga er wel wat van zeggen tegen me 'schoonmoeder'.Ik kan het me man wel laten doen maar die is veelste goed die zegt het dan veelste lief!Zodat het niet echt goed over komt!Bedankt voor jullie reacties meiden!!!

xxx

Hoi hoi,

Wat een verhaal! Er word al veel naar je geschreven, waar ook ik me in kan vinden.

Hier in huis word ook de rust en regelmaat toe gepast. En ook wij krijgen te horen dat men het maar vreemd vind dat die kleine op bed ligt 's avonds, in zijn eigen huis. Tja, niet ieder kind is het zelfde. Ik hou me er ook aan vast. En omdat we dat doen, hebben we een heel vrolijk kereltje. En dat willen we graag zo houden.
Dus...doe lekker je ding!

succes!
gr Anita

Beste Duckie,

Erg vervelend zo'n situatie ik heb wat dat betreft gelukkig wel fijne schoonouders teminste in zovere zo bemoeien zich nergens mee.
Ook ik let op de rrr. Als ik een verjaardag heb zorg ik dat ik thuis bent voor het eten en als mensen er een probleem mee hebben en willen dat je alleen maar sávonds komt dan kom ik dus niet mijn dochter eet op tijd en gaat gewoon op tijd naar bed.
Zo willen mijn schoonouders wel graag dat ze bv bij hun komt logeren maar dat wil ik niet ik laat haar pas logeren bij iemand als zij groot genoeg is dat ze zelf kan aangeven of dat ze wel wil of niet wil.
Maar voor jouw zou ik me niet druk maken om me schoonmoeder die heb jij niet uitgezocht die krijg je er altijd maar bij (pfffffffffffff).
Je moet lekker doen wat jij het beste vind voor je kind en als jij de rrr wilt handhaven moet je dat lekker doen en je eigen niks aantrekken van wat een ander zegt.

groejes chantal

Julie zijn helemaal niet raar bezig hoor. Iedereen zijn eigen ding natuurlijk, maar ik zorg er altijd voor dat Anne om 19.30 uur op bed ligt, verjaardag of geen verjaardag, weekend of geen weekend. Ik vind dat en zo is het nu eenmaal en daar hebben ze zich maar aan te houden.

Terug
Bovenaan