Ik kan even niet meer bij jullie zijn.

Lieve Bibi

Ik denk dat je een hele goede keuze maakt. Ik heb dit ook gedaan en het heeft me echt goed gedaan! Ik hoop dat je snel je rust vindt en je zult zien dat het dan allemaal een stuk beter zal gaan.
Heel veel sterkte
Liefs
Lotte

Lieve Bibi
Ik snap het volkomen en je hebt groot gelijk. Doordat je op dit forum bent, is het net of je er veel meer mee bezig bent. Neem maar even afstand van alles en probeer de rust voor jezelf te vinden. Ik hoop dat je het verlies van je mk's een plaatsje kunt geven. Vergeten zul je het niet en dat hoeft ook niet, maar misschien dat je in de toekomst terug kan kijken naar deze tijd zonder al te verdrietig te worden.

Ik wens je echt het allerbeste meid, zorg eerst dat je zelf de "oude" wordt, dat je weer lekker in je vel zit en denk daarna pas aan een eventuele zwangerschap.

Sterkte voor jou en je partner.

Liefs, Sylvia

Lieve Bibi,

Heel veel sterkte meis, ik kan het me best voorstellen. ga nu maar lekker aan jezelf denken en probeer het op een rijtje te zetten.

Veel liefs en een dikke knuffel van Po

Lieve Bibi,

Volgens mij hebben wij 2 keer op hetzelfde zwanger forum gezeten en heb ik net als jij nu 3 miskramen achter de rug. Ik weet hoe naar het kan zijn maar er komen ook betere tijden voor ons. Doe vooral wat je hart je ingeeft en probeer inderdaad eerst wat rust en geluk bij jezelf te zoeken en als de tijd weer rijp is of je hebt weer zin om ff te kletsen dan kan het altijd. Ik probeer om ook niet elk berichtje over zwanger worden te laten gaan. Mocht je toch eens behoefte hebben aan een oortje of gewoon eens over iets anders babbelen... c.udo@chello.nl is mijn email adres..

Ik wens je veel geluk, hoop en kracht toe.

Knuffel

Corina

Terug
Bovenaan