dankjewel allemaal!!
ik heb mn vriend aan de lijn gehad ja.hij is blij,maar vind t ook wel eng.hij is bang dat ik weer dat verdriet moet doormaken.en natuurlijk had hij ook verdriet,maar voor hem is het anders zegt ie.hij wil dolgraag een kindje,maar hij is er niet maandelijks mee bezig zoals ik.hij komt vrijdagavond thuis.
ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen,alleen mn borsten zijn "äanwezig",maar dat heb ik af en toe als ik ongie moet worden ook.en ik heb steekjes,krampjes en trekjes in mn liezen,onderbuik en af en toe in mn zij.maar ik hield mezelf maar voor dat dat net zo goed ongi-verschijnselen konden zijn.vorige maand had ik ookal valse hoop door de meest klassieke verschijnselen,maar dat waren nog naweeen van de mk.oja:van de week had ik kramp in mn kuit,ik las laatst hier dat dat ook een teken kon zijn.ik dacht eigenlijk dat t toeval was,maar achteraf...
ik durf nog niet echt blij te zijn.vooral omdat ik me de vorige keer precies zo voelde.niet veel dus,alleen die buikpijn.en toen was t niet goed dus....
we wachten het rustig af.over 14 daagjes de vk maar eens bellen.voor die tijd heeft weinig zin,er is toch nog niks te zien.
groetjes kari