ik kan het niet geloven.....

hey kari,
super meid van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap,
hopenlijk krijg je je mannetje snel te pakken en komt hij gauw thuis
gr. tamaar

Geweldig meid, ik wens jullie een
hele fijne en goede voorbereidingstijd
toe en alle geluk voor jullie als toe-
komstig gezinnetje...

Liefs, Judith  

Hoi
Ik ken je wel niet zo goed maar van harte gefeliciteerd.
Geniet ervan
Liefs Paulineke

Hee Kari,

Gefeliciteerd zeg. Ik wou dat het bij mij ook zo snel ging ! nou geniet er maar lekker van!

Groetjes Thessa

dankjewel allemaal!!
ik heb mn vriend aan de lijn gehad ja.hij is blij,maar vind t ook wel eng.hij is bang dat ik weer dat verdriet moet doormaken.en natuurlijk had hij ook verdriet,maar voor hem is het anders zegt ie.hij wil dolgraag een kindje,maar hij is er niet maandelijks mee bezig zoals ik.hij komt vrijdagavond thuis.
ik heb niet echt zwangerschapsverschijnselen,alleen mn borsten zijn "äanwezig",maar dat heb ik af en toe als ik ongie moet worden ook.en ik heb steekjes,krampjes en trekjes in mn liezen,onderbuik en af en toe in mn zij.maar ik hield mezelf maar voor dat dat net zo goed ongi-verschijnselen konden zijn.vorige maand had ik ookal valse hoop door de meest klassieke verschijnselen,maar dat waren nog naweeen van de mk.oja:van de week had ik kramp in mn kuit,ik las laatst hier dat dat ook een teken kon zijn.ik dacht eigenlijk dat t toeval was,maar achteraf...
ik durf nog niet echt blij te zijn.vooral omdat ik me de vorige keer precies zo voelde.niet veel dus,alleen die buikpijn.en toen was t niet goed dus....
we wachten het rustig af.over 14 daagjes de vk maar eens bellen.voor die tijd heeft weinig zin,er is toch nog niks te zien.
groetjes kari

quote: Judith reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-06-2006 20:34:55'));

Geweldig meid, ik wens jullie een
hele fijne en goede voorbereidingstijd
toe en alle geluk voor jullie als toe-
komstig gezinnetje...

Liefs, Judith  

dankje judith
hoe gaat t met jou meid?jij loopt al te tobben sinds ik de vorige keer zwanger was.nog steeds bloedingen?loop je bij de gyn?
ik vind t echt heel rot voor je,dat je niet door kan.
sterkte

He Kari

Echt super voor je. Ik was al zo benieuwd  of bij jou wel  gelukt was.  Nou geniet er maar lekker van van je  kleine wondertje. Ik ga nu voor de tweede ronde en hopelijk ben ik net zo snel zwanger als jou.

Veel liefs Linda  

Gefeliciteerd!!!!!! Ik hoop dat je er lekker van kan genieten

Terug
Bovenaan