Ik kan het niet geloven....!!

A

Anoniem

Guest
Heb net een test gedaan, en er staat gewoon een lichte maar duidelijke 2e streep! Volgens mij ben ik zwanger?!?!
Ik kan het niet geloven! Ben er echt zo blij mee!!!

Het is zo snel! Ik ben 25 april voor het laatst ongesteld geworden nadat ik 20 april met de pil ben gestopt. Ben niet meer ongesteld geworden sindsdien, dus heb geen idee hoever ik al ben. Heb iets van 1,5 week geleden nog negatief getest, dus iemand enig idee hoever ik ben?

Ik kan het niet geloven en ben bang dat als ik morgen wakker word en voor de zekerheid nog een test doe, dat het negatief is.
En ik heb van het weekend nog wat biertjes op en de kattenbak verschoond, daarover maak ik me nu best wel druk!

Lieve meiden, ik hoop zo dat het echt zo is...

Alvast voor de zekerheid, hier komen ze!:

**********************************************************************************************

Groetjes een hele blije Stef!

eej meis een streep is een streep
dus gefeliciteerd zelf heb ik het weekend ook posi getest en was 23mei gestopt met de pil ben nu 4weken en 1 dag

ga er dus lekker van genieten en hoe je nu moet rekenen weet ik ook niej sorry

groetjes

gaaaaaaf , alvast een voorzichtige felicitatie! hoop dat de streep lekker dk word de komende dagen...!

ik vang ze hoor, de glitters!

knuf lievebeestje

He meid ja een streep is een streep dus je bent echt wel zwanger. Gefeliciteerd hoor meid ga er lekker van genieten. Ik probeer wat van jou glitters op te vangen.

Liefs Sharine

hey meid!
super zeg!! van harte gefeliciteerd! en geniet er lekker van.. ik heb veijdag mn nod dus ik wacht nog even..

groetjes

Heel erg bedankt voor de lieve reacties!

Als ik morgenochtend nog steeds positief test ga ik morgenavond even langs de dokter.
Hoe gaan ze er dan achterkomen hoever ik al ben? Moet ik dan naar de dokter of verloskundige?

Heb geen idee hoe het nu verder gaat, iemand die dit weet?

Voel me eigenlijk wel een beetje schuldig. Ik lees zo veel hier dat er dames zijn die het zo lang proberen, en bij mij is het in een keer raak. Vind het niet echt eerlijk maar moest toch even m'n blijdschap met jullie delen...

Ik hoop dat veel me volgen naar het zwangerforum!

Liefs Stef

Heeeeeeeeeeeej Stef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!! een streep is een streep!!!
Wat snel zeg!!!! super!!! Ik ben KEI blij voor je!!

En ik vang wat glitters van je op!

Liefs Karen

Hey Karen!

Wat leuk dat je reageert! Ik ben ook zo blij en trots! Ben alleen nog onzeker of het echt zo is, maar ja de streep staat er echt duidelijk!

Vind het zo spannend! Zat altijd te bedenken wat ik moet doen en hoe het zou gaan als ik erachter zou komen dat ik zwanger was, maar nu het moment zover is kan ik het niet geloven en zit ik maar een beetje suf voor me uit te staren!

Vooral ook omdat ik dus geen idee heb hoever ik ben. Hopelijk kom ik daar snel achter! Weet jij hoe ik daar achter moet komen? Kijkt de dokter dat na of moet ik naar de verloskundige?

Liefs Stef!

Terug
Bovenaan