Ik kan het niet geloven....!!

Hoi Stef!!!!!!!!!!!!!

Super super super!!!! Gefeliciteerd meid!! Weer een mei-meid zwanger!
De verloskundige kan aan de hand van een inwendige echo wel zien hoe lang je zwanger bent hoor!
Geniet er van! Ik heb wat glitters van je gevangen en hoop je snel te mogen volgen (nog 6 dagen voor mn NOD)

Liefs Anoek

Heeey Anouk!

Ja leuk he?? Ik ben zo verbaasd en blij!! Gelijk al raak! Nou maar hopen dat het goed blijft gaan!
Morgenavond ga ik naar de dokter.

Hoop zo dat veel meer meiden me gaan volgen! Echt spannend dat je over 6 dagen je NOD hebt. Heb je al kwaaltjes??

Liefs Stef

Hey Stef!

Nee heb eigenlijk nergens last van. Dat is wel fijn, want dan kan ik mezelf ookniet gek maken, ha ha! Heb steeds het gevoel gehad dat dit niet mijn ronde gaat zijn. Geen idee waarom. Misschien uit zelfbescherming, ik weet het niet. Heb deze maand wel heel goed mn ei gevoeld, dus weet dat we op het juiste moment geklust hebben. Nu moeten de zwemmers en mijn lichaam de rest doen, ha ha! Ik wacht rustig af!

Zou wel leuk zijn als ik met je mee kan naar het zwanger-forum!

Meid, staar lekker voor je uit, ha ha en vooral heel veel en heel hard genieten!

Liefs Anoek

quote: Anoek77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 19:49:47'));

Hey Stef!

Nee heb eigenlijk nergens last van. Dat is wel fijn, want dan kan ik mezelf ookniet gek maken, ha ha! Heb steeds het gevoel gehad dat dit niet mijn ronde gaat zijn. Geen idee waarom. Misschien uit zelfbescherming, ik weet het niet. Heb deze maand wel heel goed mn ei gevoeld, dus weet dat we op het juiste moment geklust hebben. Nu moeten de zwemmers en mijn lichaam de rest doen, ha ha! Ik wacht rustig af!

Zou wel leuk zijn als ik met je mee kan naar het zwanger-forum!

Meid, staar lekker voor je uit, ha ha en vooral heel veel en heel hard genieten!

Liefs Anoek

Ik hoop voor je dat het ondanks je gevoel toch raak is! Je weet maar nooit! Hoeveelste ronde is dit ookal weer voor jou?

Ik kom zeker regelmatig hier kijken, ben wel nieuwsgierig hoe het  jullie vergaat!

Ben alleen wel erg bang voor een miskraam, weet dus niet hoever ik ben en heb de laatste weken wel gewoon bier gedronken/kattenbak schoongemaakt/geschilderd etc.

Liefs Stef

eej meis een streep is een streep
dus gefeliciteerd zelf heb ik het weekend ook posi getest en was 23mei gestopt met de pil ben nu 4weken en 1 dag

ga er dus lekker van genieten en hoe je nu moet rekenen weet ik ook niej sorry

groetjes

Hoi Stef,

Geweldig hoor in 1 ronde zwanger!!! Geniet er lekker van meid.  
Ik heb ook vanochtend positief getest, 1 dag voor m'n nod omdat ik allerlei klachten had die ik herkende van m'n vorige zwangerschap. Had gewoon een gevoel van zwanger zijn.
Mijn laatste menstruatie was op 27 mei met een cyclus van 30 dagen. Ben nu dus 4 weken zwanger. Blijft spannend hè?

Liefs, Jolanda

Ik zit nu in ronde 2! Eerste ronde was in mei. Dus net begonnen eigenlijk. Niet iedereen mag zoveel geluk hebben als jij

Kan me voorstellen dat je het eng vindt en dat je bang bent voor een miskraam. Probeer vooral te genieten van dit bijzondere moment. Dat neemt niemand je meer af meid!

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan