Ik kan mijn mond niet houden.......

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Morgen is mijn NOD en ik kon niet wachten, dus heb vanmorgen alvast een testje gedaan.... Er stond een heel vaag tweede streepje. Bij mijn eerste kind was dat ook zo. Volgens mij ben ik dus zwanger! Ik had gehoopt dat de test duidelijker was, want ik wil het zo graag rondbazuinen! Maandag doen we het nog een keertje (de test dus). Hopelijk valt het dan nog duidelijker uit.

Ben ook nog voor de extra zekerheid op zoek geweest naar de zwangerschapstest voor dummies. Volgens mij is die van Clear*blue en die geeft letterlijk met woorden ("wel" of "niet") aan of je zwanger bent. dat is toch duidelijker dan die testjes waarbij je één duidelijke en één vage streep hebt. Maar ik kon die test niet vinden. Heeft iemand van jullie hem ergens gezien, of vergis ik me?

Erg irritant, dit half-blije gevoel. Ik kan haast niet wachten tot maandag met nog eens testen......

Groetjes en tot gauw!
Ingrid.

Hoi,
Volgens mij moet je dan een digitale clearblue test kopen.
Groeten en succes   ermee Barbara

Hoi Ingrid,
Net als jij heb ik vanmorgen ook een test gedaan en het resultaat is ZWANGER! Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad en had niet verwacht zo snel zwanger te zijn. Ik kon het dus ook niet echt geloven, maar de test liegt niet!
Wij hebben dit keer dus een digitale test gekocht van clear blue. Vorige maand hadden we ook getest met Clear blue, alleen gaf die + of - aan. Het was toen een dikke plus. Omdat de digitale test voor meer dan 99% nauwkeurig is. Ik heb de test zelfs in de middag gedaan (dus niet 's morgens als je uit bed komt omdat de concentratie van de urine dan hoog is). Bij deze test gaf hij aan "zwanger" of "niet zwanger". Dus met letters. Binnen een minuut gaf hij al zwanger aan! Ik heb de test gewoon bij de DA gekocht (3 in een verpakking), dus ik zou gewoon naar de DA gaan. Ik ben dus benieuwd of je het kan vinden en laat dan even weten of je duidelijk zwanger bent of niet.
Heel veel succes   en tot horens.
Groetjes Jeanette

ingrid,
wat fijn, van harte gefeliciteerd en lekker ervan genieten.
groetjes jook

Hoi Ingrid,

Wat fijn voor je, een streep is een streep en dat betekent maar 1 ding: Zwanger!!!
Gefeliciteerd.

Carina

wat spannend voor je zeg!!
ik zou mijn mond ook echt niet dicht kunnen houden...
heel erg gefeliciteerd in elk geval en ga er lekker van genieten.

gr moon

Okee, ik moet dus een digitale test van Clearblue hebben. Ik zal morgen direct uit mijn werk eens langsgaan bij DA.
Morgenochtend test ik nog een keer met de gewone plus/min-tester van Clearblue.
Nog steeds geen rode duivels overigens. Die hadden er allang moeten zijn. Wel wat zeurend gevoel in de onderbuik, maar dat had ik de vorige keer ook. Waarschijnlijk merk ik dat ook extra op, omdat ik zo op mijn onderbuik gefocust ben.

Thanx in ieder geval voor jullie medeleven en tips! Ik wens jullie ook heel veel succes!

Streep = streep!! Maar ik begrijp je twijfels wel hoor, maar ik zou er toch vanuit gaan dat je zwanger bent! Succes morgen en laat het even weten he en verspreid het virus maar!!!!!
Gefeliciteerd, want het kan haast niet missen. Geniet ervan, vooral nu morgen!!!!!

Liefs Sil

Terug
Bovenaan