Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is echt waar: streep = streep, dus bij deze Gefeliciteerd!!! Ik begrijp dat je het nog niet kunt geloven, maar zo'n streepje ontstaat niet zomaar! Wie weet spreken we elkaar snel op het oktoberforum?
gefeliciteerd!!!. een vaag streepje is een streepje! ik zelf heb op m,n nod 13 jan. getest gewoon met een test van kruidvat. heel duidelijk antwoord... 2 streepjes=zwanger! ik was alleen niet bezig om zwanger te worden heb een dochterje van bijna 9mnd.ik las hier de laatste tijd wel afentoe mee maar dat zal er niks mee te maken hebben.haha. vind het dan erg als ik lees dat het bij sommige zo lang duurt voor het raak is en ik ben nu 2x ongepland zwanger geworden . nou ja ongepland ook niet helemaal want ik wilde altijd graag kinderen het is alleen allemal eerder gekomen als gedacht. en het was nu ff schrikken maar ik ben er -stikke blij mee en hoop dat alles goed gaat, dan ben ik 23okt uitgeteld.ik wens je een fijne zwangerschap toe.
gr do25
ps als je je afvraagd waarom ik test als ik er niet mee bezig was. ik had gewoon een vermoede omdat ik en m,n vriend het niet veilig hadden gedaan. 1x maar in de hele mnd! naief om dan te denken dat het zo snel niet gebeurd zeker als je al een x met pil zwanger bent geraakt, maar je denkt dan ,dat gebeurd geen 2de x daarom ik me ook een beetje als ik hier sommige verhalen lees, maar dat neemt niet weg dat ik er blij mee mag zijn!toch?
gr do25