ik kan niet echt genieten

Hallo allemaal,

In augustus dit jaar heb ik een mk gehad bij bijna 12 weken ( het kindje was in de 9de week al overleden) ben in het ziekenhuis beladn omdat ik zo ontzettend veel bloed verloren was en ik gecureteerd moest worden. Nu ben ik 4 weken en 1 dag zwanger maar ik durf niet te genieten ik ben zo ontzettend bang dat het weer misgaat, ik kan pas 13 januari voor de eerste echo.............. ik zou zo graag willen genieten maar ik durf het gewoonweg niet :(

wil niet jammeren ofzo maar toch even mn gevoel en mn angst kwijt

xx
 
ik snap je gevoel. ik heb een bbz gehad in maart. toen ik net zwanger bleek afgelopen september was ik ook erg bang en durfde er niet blij mee te zijn. ik ben nu ruim 18 weken en kan het gevoel nog niet helemaal los laten terwijl alles voorspoedig gaat. vraag of je eerder een echo kan krijgen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. veel succes
 
ik moet de afspraak gelukkig nog maken... heb t druk met werken ( ben verzorgende i.g) en gisteren ook pas bij de huisarts geweest maar zal morgenochtend even bellen of ik indd eerder komen kan...............

Ik wil zo graag blij zijn en ik ben ook wel blij maar ja kan me gewoon niet aan het gevoel overgeven omdat die miskraam echt een horrorervaring is geweest ben veel bloed verloren en een noodcurretage gehad durfde daarna amper naar toilet maargoed genoeg over die miskraam bedankt voor de tips ik bel morgen het zh en dan horen jullie het resultaat wel

thnxxxx

xxx marijke
 
Hoi Marijke

Heel erg te begrijpen. Ben nu 27 weken zwanger en ben nog dagelijks onzeker. Heb ook een miskraam gehad en dat heeft er echt ingehakt.
Omdat ik al snel bloedverlies had, kon ik al snel terrecht bij de VK. Bij ons is normaal als je bij 7 weken voor een echo gaat bij een miskraam. Voor die tijd kan je niks zien. Dus vandaag dat je in Januari pas een afspraak hebt staan. Denk niet dat ze eerder al wat voor je kunnen doen.

ALs je bent geweest, vraag dan een afspraak weer na 2 weken, ga tot je 12 weken elke 2 weken even heen, voor een echo. Dat deed ons goed

Sterkte yvonne
 

Goede morgen allemaal...

Vrijdag toch de huisarts maar even gebeld en van de assistente mocht ik voor volgende week een afspraak maken, ze zei wel hou er rekening mee dat je waarschijnlijk het hartje nog niet zult zien maar als het je gerust stelt mag je een afspraak maken.
Dus ik heb het ziekenhuis gebeld en de situatie uitgelegd, ze wisten het daar nog wel dus ik mag op 21/12 ( mijn verjaardag) wel even langs komen ook daar werd mij hetzelfde verteld maar ik mag komen ik ben dan in week 6. Ze zei misschien heb je geluk en kunnen we wat zien en daarna moet ik gewoon in januari weer komen.... een beetje gerust gesteld dus en jaaaaa gek maar de kwaaltjes beginnen langzaam 's ochtends beroerd en hoe gek het ook klinkt 's avonds is mn buik al iets opgezet de borsten beginnen nu echt wat zeer te doen en ik blijf proberen positief te denken dat het allemaal goed gaat komen. ik hou jullie op de hoogte

xxx marijke
 
Hoi Marijke

Spannend allemaal, fijn dat je al bij 6 weken voor een echo mag. Maar onthoud goed dat je niks kan zien.

Probeer je niet al te druk te maken, maar kan uit ervaring vertellen dat dit heel moeilijk is.

x yvonne
 
Terug
Bovenaan