ik kan niet meer lopen van de pijn!!!!!

Hee Esther,

Dat is echt super vervelend zeg! Zo wordt het inderdaad een lange zwangerschap! Hopen dat de bekkenband het een beetje verlicht voor je.
Wel fijn dat je tussendoor nog ff een echo hebt gehad hihi!X

Hoe voel je je nu?

Ik vond een bekkenband in het begin niet lekker zitten omdat het precies op de plaats zit waar je buikje begint te groeien. Ik vond dat een heel vervelend gevoel. Had de band ook alleen aan als ik naar buiten ging.

Sterkte hoor!

Wat akelig dat je er nu al last van hebt, dat wordt dan inderdaad een hele lange zwangerschap.

Ik had gisteren erg last van mmijn schaambeen en mijn liezen na een avond werken en de hele avond met tilliften gewerkt te hebben en ik dacht nog dat dit niet kon en dat het wat anders moet zijn, maar zoals ik hier lees kan je al zo vroeg last hebben van je bekken.
Ik hoop het toch niet, bij de wteede had ik met 20 weken dathet begon en doordat ik bij de manueel therapeut liep heb ik weinig last gehad verder.

Sterkte ermee dames

pfff kan dit al zo snel????

ik heb na mijn eerste bevalling een bekkeninstabiliteit overgehouden kon ook niet meer lopen nu 15 maanden verder gaat het beter gaat op en aan nu.
Ben nu 4 weken zwanger, en voel mijn bekken nu meer maar kon mij niet voorstellen dat dat daar al door kon komen oooo...... dan zie ik het ook zwaar in.

Terug
Bovenaan