Ik kan niet meer

oww meiden

ik kan niet meer heb het allemaal helemaal gehad.
vandaag kreeg ik telefoon van het werk van mijn man of dat hij veilig thuis gekomen was??
hij had net te horen gekregen dat hij het ontslag heeft en was onderweg naar huis.
ik brak , ben 14 weken zwanger van nummer 2 en het bedrijf heeft ons de laatste 3 jaar zo onbeschoft behandelt.
ze zeggen dat ze het vertrouwen in hem kwijt zijn en willen in goed overleg het dienstverband stoppen.
hij werkte er bijna 8 jaar.
ik dacht dat we de afgelopen jaren wel genoeg voor onze kiezen hadden gehad maar helaaas.

moe ben ik en kapot.
morgen dus alles maar regelen via de rechtsbijstand en het uwv ff bellen
pff wordt een zware tijd dus

moest het ff kwijt xx moekje

ach jeetje moekje...dat is balen.
Nou komt ontslagen worden nooit goed uit maar nu je zwanger bent al helemaal niet.

Meid heel veel sterkte de komende tijd en ff hier je verhaal doen kan opluchten.

groeten Tamar

Ow moekje.. wat naar!
Hoe ging het toen je man thuiskwam?

Ik hoop dat jullie het een beetje goed kunnen regelen met rechtsbijstand etc..
Maarre wat ik even wou zeggen, natuurlijk zitten jullie ineens in een nare situatie en het klinkt heeel cliche: maar alles komt goed!!!
Ik zit nu ook in een rottige periode, met het verbreken van de relatie, verkoop van mijn huis, vervolgens verhuizen naar de andere kant vh land, woning zoeken daar dus, andere functie vinden daar... en dat in mijn uppie met Birgit (ook nieuwe kinderopvang dus...) En weet je, ik denk ook de hele tijd, alles komt goed, en heb er vertrouwen in!

Nu is dat een hele andere situatie, en bij jullie valt een deel van inkomsten weg.. maar als dat bedrijf jullie al zo lang onbeschoft heeft behandeld, dan kun je waarschijnlijk over een poos zeggen, dat het een begin was van een nieuwe start.

Nou dat is allemaal makkelijk te zeggen vanaf deze kant, heeeel veel sterkte gewenst en denk aan jezelf he!

Gr Evelien

Hey Moekje,

Wat een rot nieuws. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten en zeker niet als nummer 2 onderweg is. Hoop dat jullie er samen over kunnen praten en dat je alles snel geregeld krijgt.

Groetjes Patries

Jeetje kan me voorstellen dat het allemaal teveel word!
Je schreef dat ze je man al 3 jaar onbeschoft behandelen?!Had je man het nog wel naar zijn zin op het werk? Wat een ...situatie.
Hebben julliie wel de reden gehoord waardoor hij ontslagen is? Ik zou er wel de rechtsbijstand of evt de bond achteraan zetten!!
Veel sterkte samen.
Groetjes stierin

Hey Moekje,

Jeetje, das echt rotnieuws zeg! En uitgerekend nu hé? Dat zal je altijd zien.. Pffff!!
Maar ik weet uit ervaring dat het ook allemaal wel goedkomt.. Je man vind strax heus wel weer werk, maar dat het onzekere tijden zijn, begrijp ik als geen ander!
Ben ook benieuwd hoe het gister nog is gegaan.. Was je man erg overstuur, en hebben jullie er goed over kunnen praten?
Meid, probeer positief te blijven, tis moeilijk, maar anders maak je jezelf helemaal gek, terwijl het achteraf niet nodig is geweest.. Want het komt echt allemaal goed!

Dikke knuffel, Deb.

Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit, zeker nu je ook nog zwanger bent. Nou heel veel sterkte en probeer positief te blijven!

hé wat een klote nieuws. Met je man wel alles goed!! Snap dat je jier helemaal stuk van bent. Succes met de rechtsbijstand en succes voor de toekomst.

Liefs, Martine

Terug
Bovenaan