Ik kan niet meer

Hee Moekje,

Wat een slecht nieuws en als je zwanger bent komt het nog harder aan.

Ik hoop datj er snel bovenop komt en dat je man snel iets anders vindt.

Groetjes
Maike

hoi meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes

vandaag de rechtsbijstand gebelt en alle papieren doorsturen en afwachten maar.
hij zat er bijna 8 jaar in dienst.

over de laatste 3 jaar doel ik op:
Ryan is na de geboort erg ziek geweest, wij heben geens teun geen kaartje geen telefoontje totaal niks van het bedrijf gehoort.
altijd werd er moeilijk gedaan met zorgverlof
overlijden van mijn schoonvader, een aantal weken erna werd hij op kantoor geroepen dat zijn functioneren niet goed was, jah DUH hij is net zijn vader verloren.
moeilijk doen toen ik mijn man naar huis belde omdat ik erg veel pijn had met de miskraam enz enz. nergens geen begrip voor maar wij(mijn man) moet wel denken in het belang van het bedrijf .

alles komt ook vast wel weer goed maar alles is nu ff veel te veel
vanmiddag even een gesprekje bij de huisarts voor mij, hormonen zullen ook vast meespelen en alles van Ryan komt weer boven plus de angst voor de 20 weken echo .pfffff

we komen er wel

xx moekje

Hi Moekje,

Wat een naar nieuws. Hoe is je man er onder? Nu je zwanger bent, komen dit soort dingen nog veel harder aan!

Goed dat je de rechtsbijstand hebt! Die laten je niet afschepen.
Ik hoop dat je man snel ander werk heeft, want terug gaan zal hij niet op zitten wachten.

Sterkte er mee!

Gr. Tamara.

Lieve Moekje,

Dit zijn geen berichten waar je op zit te wachten. En wat een nare werkgever zeg!!!
Maar hij is toch niet op staande voet ontslagen? Probeer er in ieder geval zoveel mogelijk uit te slepen qua financieen. Vaak lukt dat ook wel!!

Laat je niet gekmaken meissie! Ze kunnen hem niet zomaar ontslaan hoor na 8 jaar! Dit moet hij niet zomaar accepteren. Hij heeft een vast contract en dan moeten ze hem afkopen. Laat hem morgen meteen een aangetekende brief sturen dat hij het niet eens is met zijn ontslag en hij de inkomsten niet kan missen mbt zijn gezin!!! Mocht het tot afkoop komen dan heeft hij in ieder geval verweer gemaakt. Het is inderdaad verstandig om direct rechtsbijstand te bellen en te vragen of ze meteen tijd hebben voor jullie. Als ik iets kan doen dan hoor ik het graag!
lfs ing

Ach jeetje Moekje, wat een ellende allemaal weer, is het kort door de bocht gewoon KUT, gelukkig heb je gelijk rechtsbijstand ingeschakeld en ik zou de tip van Inge over de aangetekende brief ook gelijk doen, nee heb je al, die ja kan je krijgen!

ik wens je heel veel sterkte, ook met je zwangerschap, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan