ik kan niet meer!!

zoals de titel al zegt kan ik echt niet meer! heb zo zwaar het gevoel dat ik alles in mijn eentje moet doen.
martin moet werken en buiten het werk om is ie alleen maar aan het doen wat hij zelf wil.
niet eens een luier verschonen of een flesje geven.
hoogstens de speen in haar mond houden tot ze hem zelf vast houd. niet lekker op het kleed spelen maar gewoon voor zichzelf gamen. en verder...
mijn schoonmoeder is geopereerd. ook haar moet ik helpen maar ow wee als mijn schoonzus ook alleen maar de rolgordijnen open moet doen of de tv aan moet zetten. lui wijf! komt verdomme om 3 uur uit haar bed gaat voor de tv zitten tot het eten en dan is ze weg. komt 's nachts rond 4 uur is keertje thuis gaat slapen en is pas weer om 3 uur te zien.
word er zo scheitziek van! dat ik hier alles maar moet opknappen en zij overal onderuit kan. eerdaags word ik er helemaal boos om!!

laatst was ze zelfs zo achtelijk mij een schop te geven toen ik langsliep met alicia (en die noemt zich 18 en volwassen)

och jee wat verveelend voor je
waarom doet je man zo?
gelukkig helpt mijn man
waar hij kan

en ook nog eens de zorg van je schoonmoeder

hoop voor je dat deze situatie snel veranderd

sterkte meid met alles

kan je helaas niet helpen

wist ik maar waarom hij zo deed.
en normaal als ik een gesprek met hem aan ga omdat ik het ergens niet mee eens ben gaat hij boos doen en lopen schreeuwen en alles. dus durf dat ook al niet meer

Tjee joh wat rot allemaal.....dat valt idd niet mee.
Maar sorry dat ik het zo zeg maar je moet martin een schop onder zijn . . . geven je hebt er genoeg over gesproken enzJullie hebben samen een kindje dus samen de verantwoording!
En de zorg voor je schoonmoeder logisch is dat je je steentje bij draagt je woont er immers is maar je schoonzus en martin dienen het meest te doen hoor!
En je schoppen nou weet zeker als mijn zus me durft te slaan/schoppen nou dan komt mijn manneke in actie hoor doen ze daarna nooit meer.......
Meis ik heb geen oplossing hiervoor maar wat ik je al eens heb geadviseerd ga praten met een maatschappelijkwerk.....
Sterkte

liefs louise

als ik naar een maatschappelijk werker ga kom ik weer in een vicieuze cirkel terecht. van testen en gesprekken. nog meer testjes. ik heb van mijn 8e tot 16e bij maatschappelijk werkster gelopen.maar zeg nou zelf. ik ben net 18 en heb een kind! woon niet meer bij mijn ouders. durf niet voor mezelf op te komen en word scheitziek van alle verweiten over mezelf

ja maar als je niet voor jezelf op komt hoe kun je dat dan voor je kindje doen.........
18 of geen 18 je hebt nu een mega verantwoording en die moet je nemen in het belang van je kindje....
Kom op schouders eronder bedenk hoe je het wil en ga kijken of je het kunt bereiken welke weg dat ook zal zijn.
Niet bij de pakke neer gaan zitten dat kan niet met je kindje!

rustig aan meid.... snap dat je dit niet leuk vind. hoe het ook zij, je moet wel proberen met je kerel te praten...... weet dat het niet altijd makkelijk is. ik heb ook eigenlijk alleen de zorgtaak voor Jorn... Maar ik doe het met liefde... en ik moet zeggen dat jorn een echte mamagekkie is hoor.... momenteel beetje te... word wat eenkennig en zelfs papa is niet goed genoeg meer.

Terug
Bovenaan