ik kan niet meer!!

HE balen dat weer zo rot loopt.
Is er niet iemand waar je de situatie mee kunt bespreken en hoe je het het beste kunt oplossen?
Wij weten het natuurlijk alleen van hoe jij het schrijft en kunnen het niet zelf zien!

En het is zo fijn als iemand je helpt en bevestigd dat je goed bezig is en daarbij tips geeft hoe je beter voor jezelf kunt opkomen...!

Hoi,
Vind het moeilijk hier op te reageren, je vriend zou wel eens meer verantwoording kunnen nemen en je schoonzus (........) meisje krop het aub niet allemaal op want dat krijg je het uiteindelijk niet meer bol gewerkt in je hoofd!
Ik zou ook met iemand praten, een ha, psycholoog of wie dan ook, zodat je iig je frustraties kwijt kan!
Daarnaast vind ik het een goed idee van martin, probeer je irritaties op papier te zetten, zonder emotioneel te worden, gewoon de feiten en laat hem (en evt je schoonmoeder, kan die haar dochter aanpakken) lezen
Veel succes ermee hoor!

me schoonmoeder doet er jammer genoeg niks aan mj :( elke keer als mn schoonzus en ik tegen elkaar uitbarsten of zij tegen der moeder gaat der moeder er ook nog even op af :S vind dat zo dom hoor!

de relatie met mijn ouders gaat nu goed. zolang ik ze niet elke dag zie. ze hebben mij nooit geaccepteerd omdat ik niet op hun leek. dat hebben ze letterlijk gezegt. en dan ook niet 1 keer.

Terug
Bovenaan