Ik kan niet stoppen met babynamen bedenken!

hoi Depri, inderdaad aparte namen allemaal

vindt Yael   ( spreek uit al Jael) ook nog mooi klinken bij Joelle

liefs Saarj

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2007 12:33:31'));

inderdaad dat doen wij ook..!!

wij hebben voor een meisje

- Yasmin
- Senne
- Liya

en voor een jongen

- Sem
- Marcus

Genoemd naar iemand?
ben nieuwsgierig hoor!

liefs Saarj

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2007 13:17:15'));

quote: futuremummy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2007 12:33:31'));

inderdaad dat doen wij ook..!!

wij hebben voor een meisje

- Yasmin
- Senne
- Liya

en voor een jongen

- Sem
- Marcus

Marcus?
Genoemd naar iemand?
ben nieuwsgierig hoor!

liefs Saarj

oeps lekker duidelijk zo! sorry

hoi saar en overige dromer!
Hier nog zo een..... aanschouw mijn waslijst met ideeen tot noch toe.. misschien maar goed dat  we nog niet echt hoeven te gaan nadenken..  

Meisje:
merel, eline, ninthe, myrthe, nina, zoe, sterre, jasmijn, isa, anouk

jongen:
noah, seth, samuel, jonah, damian, joshua, danny, tristan, thijmen, tijn, jesse, timo, milan, dylan.

Deze namen nog niet 'besproken' met manlief, dus tja... hij houdt meer van 'standaard'namen als robin, bas, tom etc. Ik dus niet. Ben meer de hebreeuwse kant op. Vind ik erg mooi. Nou wordt nog wat..... liefs en jullie ook droomze van de mooie namen van julliewondertjes straks!!!

Haha, leuke namen allemaal.

Ik ben ook van alles aan het bedenken. ik zoek iets aparts, iets wat niet veel voorkomt. of uit een andere taal ofzo.

Zit zelf een beetje met sasha, en sara (is niet mijn echte naam) en jammergenoeg hebben mijn neven die al aan hun dochters gegeven.
voor een jongetje ben ik nog  niet echt iets tegengekomen waarvan ik zeg dat zou het kunnen worden.

Als we dan tv kijken vraag ik af en toe aan mijn vriend of hij een bepaalde naam leuk zou vinden. vorige week kwam hij er mee dat hij min of meer alles goed vindt, als  we in ieder geval 1 dochter hebben die Brenda zal heten. dit naar zijn moeder die 26 jaar geleden overleden is. opzich wel wat voor te zeggen, maar niet om iemand te kwetsen, maar  het is niet echt een naam waar ik naar opzoek ben. ik wou meer iets aparts doen en juist geen namen van familieleden gebruiken. pff, hij was wel erg boos toen ik dat zei. maar goed het gaat er uiteindelijk om dat we (hopelijk) uberhaupt een wondertje krijgen en ja die naam, daar kom ik wel overheen. dan verzinnen we er gewoon een superleuke 2e naam bij. ik zal nog een keer de reacties bekijken voor inspiratie. :eek:)

Gr. Sara

Hier ook een dromer,

We hebben al een zoon: Thijs.
Toen hadden we ook nog twijfels over de volgende namen:
Thijmen
Jasper
Mats
Stan
Voor een meisje:
Sophie
Aniek
Lois
Ach, misschien verandert het nog wel...... Heerlijk toch om eens lekker te dromen!

Liefs,

Ginger

Ik heb meer jongensnamen als meisjesnamen verzonnen.

Maar van beiden ligt het al 99% vast
Ik verraad het alleen niet

hoi hoi,

mijn vriend en ik vinden niet echt veel namen allebei leuk.
we hebben nu een jongens en een meisjes naam.
ze komen in bovenstaande rijtjes nog niet voor, dus houdt ik ze mooi voor mezelf.
elke keer als er een kindje wordt geboren in onze omgeving hoop ik dat ze onze namen niet gebruiken.
tot nu toe is dit gelukkig nog niet gebeurd.
nu maar hopen dat we de namen snel kunnen gebruiken.
groetjes kwinty.

Terug
Bovenaan