Ik kan niet wachten tot......

ik weer lekker op tijd naar bed kan gaan en mijn 8 uurtjes slaap weer kan pakken!
Nu zitten we toch te "wachten" tot een uurtje of 11 en is het vaak half 12 voordat we slapen en ik ben al geen avondmens. Moet wel zeggen dat ik er sochtends geen problemen mee heb om dan om 6 uur eruit te moeten.
Mijn zoontje was 4,5 maand toen hij van 7 tot 7 sliep, dus we zitten nu op de helft! haha!

En waar kijken jullie naar uit?

Op dit moment naar een rustige avond....
Sinds 2 dagen is het vanaf de voeding van 18:00 hopeloos; huilen, huilen, huilen.
Ik ben gesloopt en word er geen leuker mens door eerlijk gezegd.
Na 23:00 is hij dan zelf moe en kunnen wij ook eindelijk aan onze (korte) nacht beginnen.

Pffffff..........

Naar mijn vrije dag morgen en weer een lekker lang weekend met mijn twee mannen. Mijn mannetje is vandaag 3 maanden en slaapt al heel lang door. Hij is zelfs al van zijn laatste voeding af. Hopelijk voor jou ook snel.

Hier krijgt ons mannetje om half acht/acht uur de laatste fles van 180 6 schepjes 1 schepje nutriton en 5 schepjes( kleintjes) rijstebloem en meneer komt pas s ochtends weer voor zijn volgende flesje( om half zeven/zeven uur).

Oh heerlijk zeg! Maar Lise is vandaag pas 10 weken en omdat ze overdag al niet superveel drinkt, 5 x 150 cc en daar kan ze soms ook nog wat van laten staan, durf ik de laatste voeding nog niet te laten vallen. ze weegt nu ongeveer 5200 gram. We moeten haar wel altijd wakker maken voor de fles van half 11 en deze drinkt ze dan ook wel. Moet over 2 weken weer naar het cb, zal het dan eens aankaarten.
Hoe oud was jouw mannetje (pascal toch?) toen hij rijstebloem kreeg?

Hey,

wij zaten tot twee weken geleden ook nog op 150 cc maar wat bleek meneertje( kyan) geen pascal;-) was zo ongeduldig met zijn fles het ging hem niet snel genoeg. Toen zijn we naar een andere speen gegaan en hoppa alles ging leeg, toen gelijk verhoogt naar 180 en sinds vorige week toen was hij dus 12 weken hebben we hem rijstebloem gegeven in zijn laatste fles van half acht acht uur. En toen gelijk de laatste laten vallen. We moesten hem hier altijd voor wakker maken. Kyan weegt nu 5500 gram.

Ik zou gewoon als ik jou was een beetje je eigen gevoel volgen heb ik ook gedaan. En we zitten nu in een super ritme. Soms zit er zelfs op de dag vijf uur tussen zijn flessen als hij bijv slaapt maar anders sowieso 4,5 uur.

Succes ermee.

groetjes tamara

hier wel lekker :)
om 10 uur de laatste voeding en om ongeveer 7 uur de eerste.
heerlijk hoor.
ze slaapt op een andere kamer en word toch om 7 uur wakker van mijn wekker haha.
mirjam alicia was nog geen 4 daag oud toen ze al rijstebloem kreeg haha.
en het is een vrolijk meisje.

ik kijk er naar uit (ondanks dat ik gewaarschuwd word) dat ik wat meer met alicia kan doen. spelen, en andere dingen. dus naar de tijd dat ze kan lopen en ja ik weet dat wil ik nu maar krijg er later wel spijt van

Oh sorry :)
Welke speen heeft kyan dan? Ik dacht eerst ook dat het aan de speen lag en heb sinds gisteren dus nr 2 van etos en het flesje drinkt ze nu binnen nog geen 10 minuten leeg of zo goed als leeg. Lijkt mij dat het dan wel makkelijk gaat.
Ga denk ik ook met 3 maanden eens kijken of ze rijstebloem lust en hoe lang ze het daarmee doet.
En dan lekker vroeg gaan slapen, heerlijk!! :)

Zo kan ook niet wachten tot een lange nacht slaap. Laatste voeding meestal tussen tien en elf. Daarna vaak rond vieren, maar vannacht al om drie uur.
De volgende volgt dan vaak twee/ drie uur daarna. Dan lekker weer slapen. Maar morgen moet ik er kwart voor zes al uit om te werken. Dan is dus te weinig slaap. Blegh. Voor tienen op bed kan ik niet in slaap komen.
Flesvoeding lijkt me soms wel fijn, maar zolang de bv nog goed gaat kan ik het nog niet over mijn hart verkrijgen om te stoppen.

Terug
Bovenaan