Ik kan niet wachten tot......

Ik durf die laatste voeding er echt nog niet af te laten. Bloedsuiker kan dan te ver dalen. Voor 2 maanden staat hooguit een nacht van 8 uur. Maar misschien omdat ik er erg huiver van ben omdat die van ons in het begin zoveel problemen met zijn bloedsuiker had. Daarnaast vind ik het ook nog wel lekker om hem op bed die laatste fles te geven. Hij krijgt trouwens nog steeds de eerste speen. Ik heb wel een grotere geprobeerd maar dan verslikt hij zich heel vaak en spuugt dan ook. Hij doet over een fles heel lang. Maar halverwege spelen we een poosje.

Geeft niet ;-) Kyan krijg een 1,2,3 speen, de normale fles zeg maar zonder rijstebloem drinkt hij op stand 1 en heel soms het laatste beetje als het wat dik is op 2, de fles met rijstebloem drinkt hij op stand 2 of 3. Dit gaat helemaal prima. Het zijn avent flessen.

Kyan sliep al heel snel de nachten door met een paar weken al. Als hij toch wakker word wat eigenlijk bijna nooit gebeurd( midden in de nacht) geven we hem even zijn speentje en dan valt hij direct weer in slaap. soms word hij rond half zes zes uur ff wakker maar ook dan het speentje en meneertje tukt nog even verder. Vanochtend werd hij pas wakker van ons.

Succes ermee.

Hier afwisselend als hij vroeg slaapt meld hij zich snachts omdat hij de laatste voeding dan over slaat of hij slaapt laat en slaapt de nacht door..

Maar als ik moe ben ga ik gewoon naar bed mijn man is een echte avondpersoon en omdat bv vermoeiend genoeg is neemt hij de zorg op zich en maakt mij wakker als ethan zich meld

Pfff zometeen weer werken. Fedde gisteren om half tien gevoed, komt hij om half een alweer en daarna drie uur. Vijf uur was hij weer wakker, heb hem weer ingebakerd. Il heb bijna niet meer geslapen. En wanneer slaapt meneer... Nu ik nog even kan voeden. Zelf sliep ik ook weer half zes, kwartier voordat ik eruit moest blegh

Ooh ik zou willen dat we de laatste fles om bijv 20.30 kunnen geven en dat hij dan een ruk maakt tot 6 uur (liever langer maar dat zou ik al heel tof vinden) kunnen weij ook weer eens lekker vroeg naar bed heerlijk.
Maarja dat duurt nog wel ff denk ik......

@sammammie Ik geef ook nog bv aan Connor en hij krijgt om 19.30/20 uur een voeding, dan maak ik hem tussen 23 en 00 uur wakker voor nog een voeding en dan slaapt ie door tot half 8 / 8 uur. Misschien is het voor jou ook handig om op tijd te gaan voeden ('s avonds dan tenminste, op de dag gaat het op verzoek hier maar meestal meld ie zich rond 7.30/10.30/13.30/16.30/19.30 en de laatste maak ik hem wakker dus rond 23.30).
Ikzelf zit er over te denken om het eens te proberen zonder die laatste voeding, ik moet hem altijd wakker maken en dat is lang niet altijd een makkelijke klus moet ik zeggen, gewoon zielig soms...... misschien bij het cb maar eens overleggen de 30e of ff wachten tot ie 4 mnd is en dan het fruithapje een extra bodempje laten leggen ofzo.....

Maar waar ik niet op kan wachten?? Nou, eigenlijk ben ik heel tevreden met hoe het nu gaat. Natuurlijk ik kijk uit naar alle nieuwe dingen die Connor gaat ontdekken en doen, maar ik geniet nog zo van het nú en het gaat al zo snel! Aangezien dit ons laatste kindje is ben ik van plan om te genieten in het kwadraat!!

Fijne dag allemaal!
Liefz Esz

@miriam78, hihi pascal is van mij.

pascal slaapt van 2200 tot 6;30.
al een week of 4 nu.
De dag dat hij zijn eerste fruithapje/groentehapje mag staat hier op de kalender aangegeven met een grote vlag hihi.
daar kijken wij erg naar uit.

groetsels
smooty

@esz wat fijn dat het zo likt en geod gaat op tijd voeden. Ik probeer overdag al naar de drie/ vier uur te rekken. Twee weken terug kwam hij soms/ vaak om de twee uur.
'S avonds doe ik vaak rond elfen nog voeden, behalve dan als ik vroeg moet. Meestal komt hij dan Rond vier uur weer. In de avond komt hij nog wel vaker. Ik denk mooi ook wat voor de nacht maar dat valt wel tegen. Ik heb ook ergens gelezen dat ik de voeding kan kolven en rijstepap spul doorheen kan doen. Ik moet over anderhalf week naar het cb dus zal dat ook gaan vragen.
Dankje

Terug
Bovenaan