@sammammie Ik geef ook nog bv aan Connor en hij krijgt om 19.30/20 uur een voeding, dan maak ik hem tussen 23 en 00 uur wakker voor nog een voeding en dan slaapt ie door tot half 8 / 8 uur. Misschien is het voor jou ook handig om op tijd te gaan voeden ('s avonds dan tenminste, op de dag gaat het op verzoek hier maar meestal meld ie zich rond 7.30/10.30/13.30/16.30/19.30 en de laatste maak ik hem wakker dus rond 23.30).
Ikzelf zit er over te denken om het eens te proberen zonder die laatste voeding, ik moet hem altijd wakker maken en dat is lang niet altijd een makkelijke klus moet ik zeggen, gewoon zielig soms...... misschien bij het cb maar eens overleggen de 30e of ff wachten tot ie 4 mnd is en dan het fruithapje een extra bodempje laten leggen ofzo.....
Maar waar ik niet op kan wachten?? Nou, eigenlijk ben ik heel tevreden met hoe het nu gaat. Natuurlijk ik kijk uit naar alle nieuwe dingen die Connor gaat ontdekken en doen, maar ik geniet nog zo van het nú en het gaat al zo snel! Aangezien dit ons laatste kindje is ben ik van plan om te genieten in het kwadraat!!
Fijne dag allemaal!
Liefz Esz