ik kan WEER niet slapen!!

vk bellen als je nu nog last heb!!!!
bloed laten prikken op galzurenzouten en leverenzymen...
kan namelijk zijn dat jij... net als ik last heb zwangerschapscholestasis!!!!

ik hoop het niet maar liever de zeker voor het onzeker!!!!!!

succes

ik heb ook vreselijke jeuk gehad in mijn eerste zewangershap en er ook mee doorgelopen omdat ik dacht dat ik last van mijn allergieen had. doordat we in een vakantiehuisje verbleven met vloerbedekking. toen we thuis waren was het ergste over maar het bleef wel tot na de bevalling.

nou had een kennis van ons dat ook en de vk had gezegt dat de jeuk van de lever afkomstig was en kreeg er zalf en med voor.
ik zou het dus even aan je vk voorleggen.

succes pieteke(dec2010 mama)

ik heb al de helft van mijn zwangerschap jeuk aan mijn armen en benen bleek hoogstwaarschijnlijk te komen van de hooikoorst ben er bijna dus jeuk nog wel ff door
gr kelly

@Pieteke
die kennis van jullie heeft dan het zelfde als wat ik heb...

@mamavanlizzy!!!
goed zo!!! ga er maar van uit dat je bloed moet prikken en zeg de ha dat niet... vraag er zelf om... zwangerschapscholestasis kan echt goed behandeld worden maar kan ook ernstige gevolgen hebben...
bij mij word wekenlijk bloed geprikt.. om het goed in de gaten te houden... zonder medicijnen zat ik om 52 en zit nu rond de 20 elke keer... en 10 zou normaal zijn...
dit zijn de punten die bij mij worden geprikt... staan zo afgekort op de fomuleren!!! bilirubine, y-gt, ASAT, LD en ALAT....
weet niet of je ha ze mag laten prikken de vk mag het niet... maar de gyn wel... verder is het nu nog een hele onbekenden zwagerschap afwijking... en weet dus niet of het bekenden is bij ha.!!!! zo niet ga er zelf om vragen!!!!

dankje Revitally!

ik word er echt niet goed van...vreselijk!
ben benieuwd of het bij mij ook door de zwangerschap komt! om bloed pikken ga ik zeker vragen ik neem aan dat een huisarts dat wel mag bepalen? en anders moet ze me Gyn maar bellen!!

ik heb het ook echt werkelijk overal! heb jij dit ook??
en heb je er nog ander klachten bij?

Terug
Bovenaan